Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dla ciebie, dla dzieci"

Tłumaczenie:For you, for the children

3 lata temu

11 komentarzy


kamciaczill

Dlaczego nie moze byc child?

3 lata temu

ketoacidosis
ketoacidosis

"Children" znaczy dzieci. "Child" znaczy dziecziak.

One child, some children. Jeden dzieciak, kilka dzieci.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

ketoacidosis, for the love of god!

the children - dzieci, the kids - dzieciaki
a/the child - dziecko, a/the kid - dzieciak

one child, one kid - jedno dziecko, jeden dzieciak
some children, some kids - kilkoro dzieci, dzieciaków

1 miesiąc temu

natalka200

A jest ,childrens' ?

2 lata temu

Piotr_K_6

Children to liczba mnoga - dzieci. Nie dodajemy "s" na końcu w tym wypadku no chyba że chodzi o coś co jest dzieci np. : children's toys - zabawki dzieci

1 rok temu

michalina72

A dlaczego the children?

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

W zależności od kontekstu, może być i tak, i tak:
Dla ciebie, dla (tych) dzieci - For you, for the children
Dla ciebie, dla (jakichś, wszystkich) dzieci - For you, for children

1 miesiąc temu

KacperP4

For you and for kids dlaczego zle?

1 rok temu

niunia.ola

Napusalam babies i mi nie zaliczylo a przeciez vabies to tez sa dzieci HAMSTWO W PANSTWIE!!!!!!

1 rok temu

Weronika903977

Mi tak samo D: D:

1 rok temu

zuza233440

Ogólnie nie powinno być 'childrens', jak to pisało dużo osób. Jest to wyjątek, i nie dodajemy końcówki 's'. Dziecko = child, dzieci = children.

1 rok temu