1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is possibly a bear."

"It is possibly a bear."

Překlad:To je možná medvěd.

June 7, 2015

21 komentářů


MilenaMoudra

proč nejde asi: Je to asi medvěd. ?


borovickaa

jako milena: proč ne je to asi medvěd


nueby

"Asi" je na úrovni probably/likely, jako i české "pravděpodobně" a podobná slova. Possibly je o poznání méně jisté. A už je to v této diskusi zodpovězeno o něco výš.


Daku_

Já teda nevím, ale možná a asi mi připadá na stejné úrovni. Ale asi a pravděpodobně je docela rozdíl.


RentaStola1

Může být maybe


Jarda668523

když se podívám na příslovce possibly do slovníku, tak je tam uveden i význam ASI - možná , asi , třeba (nejistota)...


dtzj3

Hlavně je problém v tom že "to je asi slon" to uznává (ve větě it is possibly an elephant samozřejmě) a to je asi medvěd to neuznává. Possiby by to chtělo sjednotit :-)


KaenkaMata

Proc nemohu pouzit skutecne? :-)


Nemesis_NaR

Protože "possibly" znamená "možná." Skutečně by bylo "It is really/truly a bear."


reinventime

Proc nejde nejspis?


Nemesis_NaR

Nejspíš > Možná, stejně jako Most likely > Possibly.


Briggus2

Mně to přijímá pravděpodobně, což bych řekl, že je hodně podobné slovu nejspíš.


AnyBoom

Mě to pravděpodobně neuznalo, i když jsem to měla gramaticky správně... Nevím, v čem je chyba.


jgstcd

Chyba je prave v slovu "pravděpodobně". To je probably, ne "possibly". Jsme to predtim uznavali, ale to byla chyba.


JakubBlha

proč ne ,, je možné že je to medvěd"


Nemesis_NaR

Příliš volné. V angličtině by tvá věta byla "It is possible that it is a bear."


zbyna3

To je pravdepodobne medved melo byt uznano


Dakraa

Možná a pravděpodobně nejsou slova se stejným významem podle mě.


kristapele

proč to někdy pravděpodobně bere a někdy ne


Romana460406

Proč tam nejde "to je zřejmé medvěd"?


vlcek.martin

"Je to pravděpodobně medvěd." By měla být správná odpověď a nikoliv zamítnutá.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.