Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"It is possibly a bear."

Překlad:To je možná medvěd.

před 3 roky

19 komentářů


MilenaMoudra

proč nejde asi: Je to asi medvěd. ?

před 2 roky

borovickaa

jako milena: proč ne je to asi medvěd

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

"Asi" je na úrovni probably/likely, jako i české "pravděpodobně" a podobná slova. Possibly je o poznání méně jisté. A už je to v této diskusi zodpovězeno o něco výš.

před 2 roky

Daku_
Daku_

Já teda nevím, ale možná a asi mi připadá na stejné úrovni. Ale asi a pravděpodobně je docela rozdíl.

před 1 rokem

KaenkaMata

Proc nemohu pouzit skutecne? :-)

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože "possibly" znamená "možná." Skutečně by bylo "It is really/truly a bear."

před 3 roky

Ella326757

Proc nejde nejspis?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Nejspíš > Možná, stejně jako Most likely > Possibly.

před 2 roky

Briggus2

Mně to přijímá pravděpodobně, což bych řekl, že je hodně podobné slovu nejspíš.

před 2 roky

AnyBoom

Mě to pravděpodobně neuznalo, i když jsem to měla gramaticky správně... Nevím, v čem je chyba.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Chyba je prave v slovu "pravděpodobně". To je probably, ne "possibly". Jsme to predtim uznavali, ale to byla chyba.

před 2 roky

fekgicidj

Chyba je v tom ze nekomu to uznalo a nekomu ne ! Me 'pravdepodobne ' neuznalo.

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Už 11 měsíců to neuznáváme nikomu.

před 1 rokem

JakubBlha

proč ne ,, je možné že je to medvěd"

před 2 roky

Nemesis_NaR

Příliš volné. V angličtině by tvá věta byla "It is possible that it is a bear."

před 2 roky

zbyna3

To je pravdepodobne medved melo byt uznano

před 2 roky

Dakraa

Možná a pravděpodobně nejsou slova se stejným významem podle mě.

před 1 rokem

dtzj3

Hlavně je problém v tom že "to je asi slon" to uznává (ve větě it is possibly an elephant samozřejmě) a to je asi medvěd to neuznává. Possiby by to chtělo sjednotit :-)

před 6 měsíci

Jarda668523

když se podívám na příslovce possibly do slovníku, tak je tam uveden i význam ASI - možná , asi , třeba (nejistota)...

před 5 měsíci