1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kiun retumilon vi uzas?"

"Kiun retumilon vi uzas?"

Translation:Which web browser do you use?

June 7, 2015

48 Comments


Siljami

Fajrovulpo, kompreneble!


trezapoioi1

Videble ne Interreto Esploristo!


Revilo_N

Unue: la ĝusta nomo ne estas Fajrovulpo, sed "Malgranda Pando" (Ailurus fulgens). Due: Kromio.


Mathso2

Hmmm, mi bedaŭrinde ne komprenas. Kromio estas absolute la plej bona retumilo :)


kjhst123

Internet Explorer. Just so you know I'm typing this in July 2015. I hope this comment only takes a few days to upload


vanof

2016 here. Microsoft Edge does not fail to disappoint either.


Whoaholycow

Ho, bona! mi sxatis gxin, sed nun uzas Chrome-on. Kial vi ankoraux uzas gxin?


kiddo-depido

Cxar Chormeo ne funkcias en mia komputilo, kaj mi ne scias kial aux kiel ripari gxin xD

Chormeo estas pli bona ol Operao, tamen


Whoaholycow

opera-o estis bonega kiam gxi estis nova. Rapideg!. Kaj, bonega musoj funkcioj! Nun, mi ne bone konas gxin :(

Kio komputilo havas vi? Maljuna?


kiddo-depido

Ne, mi havas nova komputilo, sed chromeo ne funkcias! XD

Mi sercxis multe da eblaj solvoj, sed gxi sxajne ne havas solvon. Mi estas bone kun operao ;)


mensogulo

En sovjeta rusio, la retumilo uzas vin


Shady330

Kompreneble Firefox! estas la plej ideala retumilon por esperantistoj.


WahahaDrills

Ĉi tiu komento estas tre malnova, mi scias, sed kial Firefox estas la plej ideala retumilo por Esperantistoj? Mi tre scivolas.


kopolee11

Firefox estas malfermkoda programaro kaj verkita de Mozilla-Fondaĵon, kiun estas ne-profita organizaĵo. Iuj esperantistoj ŝatas tiun.


bir_kedi

plie, ĉe fajerfoks, oni povas ŝanĝi la retumilan lingvon al esperanto.
aliaj retumiloj ne havas tiun eblecon.


vanof

Lynx !

(Fajrovulpo por duolingo)


ZelieZazou

Sxajnas, ke neniu uzas Internet Explorer. Mi ne komprenas kial... ;)


TheRealFlenuan

Cxar gxi neniam fonkcias.


LFenske

Chrome, Firefox, and Opera on Linux


lrhale

Brave browser all the way!


Leon890347

Mi vidas ke vi ankaŭ estas viro de kulturo.


UnframedCactus

"Vi ne estas produktaĵo."


KingPlutoIX

Dolphin w/ duckduckgo on my iphone atleast.


UnframedCactus

Vivu la privateco!


Audioshi

Certe gugulan kromon! ;D


imtonie

When do you add the -n to a correlative? i dont get it, lol..


Jamthom8

When kiu is used with a noun to ask which one of that noun, the kiu must agree with the noun it is attached to, that is if the noun is plural, then the kiu becomes kiuj, if the noun is in the accusative, kiu becomes kiun, and if the noun is plural and accusative, the kiu becomes kiujn


andrewgtreantos

Reto (network) + milo (thousand) = retumilo (web browser) ?


Jamthom8

Not quite.

ret- + -um- + -i = retumi = to surf the web. retum- + -il- + -o = retumilo = tool to surf the web = web browser.

See more about -um- here


TerraSulla

Why is a giraffe never lonely? Because it has a kolego!

koleg (companion) + o = kolego (a companion)

kol (neck) + eg (big) + o = kolego (a big neck)


daniel_bohrer

I came here for the flame war, I was not disappointed.


daniel_bohrer

By the way, how would you translate "flame war"? "milito de flamo"? "flammilito"?


UnframedCactus

It seems like those would be possibilities, along with "flama milito", but I don't know whether the connotation would carry


samueo

Interreto esploristo


jax24

Mi uzas Kromion


JoshLingo1800

Mi uzas Kromon de Gugel :D


farl_

Ĉu iu ajn ankoraŭ reale uzas Netskape Navigator?


Noisytoot

Mi uzas Chrome aŭ Fajrovulpo.

Edit 1 year later: Firefox/Fennec F-Droid, Tor Browser, Lynx, eww.


Serhii455108

My "Kiun vi retumilon uzas" is wrong

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.