"Kiun retumilon vi uzas?"

Translation:Which web browser do you use?

June 7, 2015

47 Comments


Siljami

Fajrovulpo, kompreneble!

June 7, 2015

trezapoioi1

Videble ne Interreto Esploristo!

July 24, 2017

Mathso2

Hmmm, mi bedaŭrinde ne komprenas. Kromio estas absolute la plej bona retumilo :)

April 17, 2017

Revilo_N

Unue: la ĝusta nomo ne estas Fajrovulpo, sed "Malgranda Pando" (Ailurus fulgens). Due: Kromio.

December 28, 2017

truelefty

Opera XD

June 9, 2015

Whoaholycow

Ho, bona! mi sxatis gxin, sed nun uzas Chrome-on. Kial vi ankoraux uzas gxin?

June 15, 2015

truelefty

Cxar Chormeo ne funkcias en mia komputilo, kaj mi ne scias kial aux kiel ripari gxin xD

Chormeo estas pli bona ol Operao, tamen

June 15, 2015

Whoaholycow

opera-o estis bonega kiam gxi estis nova. Rapideg!. Kaj, bonega musoj funkcioj! Nun, mi ne bone konas gxin :(

Kio komputilo havas vi? Maljuna?

June 15, 2015

truelefty

Ne, mi havas nova komputilo, sed chromeo ne funkcias! XD

Mi sercxis multe da eblaj solvoj, sed gxi sxajne ne havas solvon. Mi estas bone kun operao ;)

June 15, 2015

kjhst123

Internet Explorer. Just so you know I'm typing this in July 2015. I hope this comment only takes a few days to upload

December 12, 2015

vanof

2016 here. Microsoft Edge does not fail to disappoint either.

September 6, 2016

thefifthjudge

January 2, 2017

mensogulo

En sovjeta rusio, la retumilo uzas vin

November 23, 2015

Shady330

Kompreneble Firefox! estas la plej ideala retumilon por esperantistoj.

August 30, 2015

WahahaDrills

Ĉi tiu komento estas tre malnova, mi scias, sed kial Firefox estas la plej ideala retumilo por Esperantistoj? Mi tre scivolas.

September 8, 2016

kopolee11

Firefox estas malfermkoda programaro kaj verkita de Mozilla-Fondaĵon, kiun estas ne-profita organizaĵo. Iuj esperantistoj ŝatas tiun.

December 3, 2016

WahahaDrills

Ah, kompreneble.

December 3, 2016

ZelieZazou

Sxajnas, ke neniu uzas Internet Explorer. Mi ne komprenas kial... ;)

July 20, 2015

TheRealFlenuan

Cxar gxi neniam fonkcias.

July 20, 2015

vanof

Lynx !

(Fajrovulpo por duolingo)

September 6, 2016

LFenske

Chrome, Firefox, and Opera on Linux

March 31, 2016

lrhale

Brave browser all the way!

June 4, 2017

Leon890347

Mi vidas ke vi ankaŭ estas viro de kulturo.

March 13, 2019

thefifthjudge

"Vi ne estas produktaĵo."

May 29, 2019

CameronAvocado

Dolphin w/ duckduckgo on my iphone atleast.

October 22, 2015

Audioshi

Certe gugulan kromon! ;D

June 10, 2015

imtonie

When do you add the -n to a correlative? i dont get it, lol..

June 24, 2015

Jamthom8

When kiu is used with a noun to ask which one of that noun, the kiu must agree with the noun it is attached to, that is if the noun is plural, then the kiu becomes kiuj, if the noun is in the accusative, kiu becomes kiun, and if the noun is plural and accusative, the kiu becomes kiujn

June 25, 2015

andrewgtreantos

Reto (network) + milo (thousand) = retumilo (web browser) ?

September 5, 2015

Jamthom8

Not quite.

ret- + -um- + -i = retumi = to surf the web. retum- + -il- + -o = retumilo = tool to surf the web = web browser.

See more about -um- here

September 5, 2015

TerraSulla

Why is a giraffe never lonely? Because it has a kolego!

koleg (companion) + o = kolego (a companion)

kol (neck) + eg (big) + o = kolego (a big neck)

January 7, 2017

daniel_bohrer

I came here for the flame war, I was not disappointed.

May 9, 2016

daniel_bohrer

By the way, how would you translate "flame war"? "milito de flamo"? "flammilito"?

May 9, 2016

thefifthjudge

It seems like those would be possibilities, along with "flama milito", but I don't know whether the connotation would carry

May 29, 2019

samueo

Interreto esploristo

July 19, 2016

GabrielMac933647

Tor.

March 1, 2018

thefifthjudge

Vivu la privateco!

May 29, 2019

jax24

Mi uzas Kromion

July 1, 2015

JoshLingo1800

Mi uzas Kromon de Gugel :D

November 13, 2015

farl_

Ĉu iu ajn ankoraŭ reale uzas Netskape Navigator?

June 10, 2016

jasperholden

Fajrovulpo!

January 21, 2017

Noisytoot

Mi uzas Chrome aŭ Fajrvulpo.

January 24, 2019

Serhii455108

My "Kiun vi retumilon uzas" is wrong

May 29, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.