"Kiun retumilon vi uzas?"

Translation:Which web browser do you use?

3 years ago

42 Comments


Siljami

Fajrovulpo, kompreneble!

3 years ago

Mathso2

Hmmm, mi bedaŭrinde ne komprenas. Kromio estas absolute la plej bona retumilo :)

1 year ago

trezapoioi1

Videble ne Interreto Esploristo!

1 year ago

Revilo_N

Unue: la ĝusta nomo ne estas Fajrovulpo, sed "Malgranda Pando" (Ailurus fulgens). Due: Kromio.

1 year ago

kjhst123

Internet Explorer. Just so you know I'm typing this in July 2015. I hope this comment only takes a few days to upload

3 years ago

vanof

2016 here. Microsoft Edge does not fail to disappoint either.

2 years ago

thefifthjudge

2 years ago

truelefty

Opera XD

3 years ago

Whoaholycow

Ho, bona! mi sxatis gxin, sed nun uzas Chrome-on. Kial vi ankoraux uzas gxin?

3 years ago

truelefty

Cxar Chormeo ne funkcias en mia komputilo, kaj mi ne scias kial aux kiel ripari gxin xD

Chormeo estas pli bona ol Operao, tamen

3 years ago

Whoaholycow

opera-o estis bonega kiam gxi estis nova. Rapideg!. Kaj, bonega musoj funkcioj! Nun, mi ne bone konas gxin :(

Kio komputilo havas vi? Maljuna?

3 years ago

truelefty

Ne, mi havas nova komputilo, sed chromeo ne funkcias! XD

Mi sercxis multe da eblaj solvoj, sed gxi sxajne ne havas solvon. Mi estas bone kun operao ;)

3 years ago

mensogulo

En sovjeta rusio, la retumilo uzas vin

3 years ago

Shady330

Kompreneble Firefox! estas la plej ideala retumilon por esperantistoj.

3 years ago

WahahaDrills

Ĉi tiu komento estas tre malnova, mi scias, sed kial Firefox estas la plej ideala retumilo por Esperantistoj? Mi tre scivolas.

2 years ago

kopolee11

Firefox estas malfermkoda programaro kaj verkita de Mozilla-Fondaĵon, kiun estas ne-profita organizaĵo. Iuj esperantistoj ŝatas tiun.

2 years ago

WahahaDrills

Ah, kompreneble.

2 years ago

ZelieZazou

Sxajnas, ke neniu uzas Internet Explorer. Mi ne komprenas kial... ;)

3 years ago

TheRealFlenuan

Cxar gxi neniam fonkcias.

3 years ago

vanof

Lynx !

(Fajrovulpo por duolingo)

2 years ago

LFenske
Plus

Chrome, Firefox, and Opera on Linux

2 years ago

Audioshi

Certe gugulan kromon! ;D

3 years ago

imtonie

When do you add the -n to a correlative? i dont get it, lol..

3 years ago

Jamthom8

When kiu is used with a noun to ask which one of that noun, the kiu must agree with the noun it is attached to, that is if the noun is plural, then the kiu becomes kiuj, if the noun is in the accusative, kiu becomes kiun, and if the noun is plural and accusative, the kiu becomes kiujn

3 years ago

TheRealFlenuan
3 years ago

andrewgtreantos

Reto (network) + milo (thousand) = retumilo (web browser) ?

3 years ago

Jamthom8

Not quite.

ret- + -um- + -i = retumi = to surf the web. retum- + -il- + -o = retumilo = tool to surf the web = web browser.

See more about -um- here

3 years ago

TerraSulla

Why is a giraffe never lonely? Because it has a kolego!

koleg (companion) + o = kolego (a companion)

kol (neck) + eg (big) + o = kolego (a big neck)

2 years ago

CameronAvocado

Dolphin w/ duckduckgo on my iphone atleast.

3 years ago

daniel_bohrer

I came here for the flame war, I was not disappointed.

2 years ago

daniel_bohrer

By the way, how would you translate "flame war"? "milito de flamo"? "flammilito"?

2 years ago

samueo

Interreto esploristo

2 years ago

lrhale

Brave browser all the way!

1 year ago

farl_

Ĉu iu ajn ankoraŭ reale uzas Netskape Navigator?

2 years ago

GabrielMac933647

Tor.

11 months ago

jax24

Mi uzas Kromion

3 years ago

JoshLingo1800

Mi uzas Kromon de Gugel :D

3 years ago

jasperholden

Fajrovulpo!

2 years ago

Noisytoot

Mi uzas Chrome aŭ Fajrvulpo.

3 weeks ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.