"Ben seni desteklerim."

Çeviri:I support you.

3 yıl önce

17 Yorum


uhedamerve

aslinda zor ama yinede ingilizcem gelisiyor

2 yıl önce

MustafaDuru

Dotada bu lafı duydugumda mutlu olan ben ☺

1 yıl önce

NanaQuliye

milletin bu yorumlari yardim etmedi

1 yıl önce

stkgok

Geniş zamanda s takısı geliyorsa neden bunda supports olmuyor?

1 yıl önce

emotionalman

Yalnizca He, She, It” ya da Ali (he), Ayşe (she), the cat (it)” gibi sadece 3.tekil şahıslar olduğunda fiil yalın halinde kullanılmaz ve belli kurallar çerçevesinde –s, -es, ies takılarından birini alır.

1 yıl önce

shingekieren

support yerine neden prop olmuyor?

2 yıl önce

emotionalman

Çünkü prop aynı anlamı vermez. Fiziki olarak destek anlamın da kullanılır.

2 yıl önce

shingekieren

Sağol tamam

2 yıl önce

nehir967562

Cozemeyenler icin soyluyorum I support you

1 yıl önce

batuhantad

You neden sona geliyor? "I you support" neden olmaz ?

1 yıl önce

taha447575

Bilmem

1 yıl önce

taha447575
1 yıl önce

taha447575

Hangisi farklı

1 yıl önce

Esra505515

Sondaki you seni sana anlami katar hem unutmaki ozneden sonra fiil gelir

9 ay önce

hamideacar1

İki özne yan yana gelemez

1 hafta önce

FurkanTek2

Takip please

1 yıl önce

SalihSNMEZ1

Will nereden geldi?

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.