1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці чоловіки п'ють воду."

"Ці чоловіки п'ють воду."

Переклад:These men drink water.

June 8, 2015

26 коментарів


Mr.ALEX108

Скажіть будь-ласка чому не можна the men drink water?


VIuaq

А мені таку відповідь зарахували правильно.


Mr.Trident

Тоже цікавить


DmytroPanov

Трохи напрягає що означений артикль всюди перекладається як ці чи цей, от в ситуації "ці чоловіки" правильно буде "those men", а не "the men" як вимагається у вправі.


Nordry

Якщо бути точним, то "those men" перекладається як "ті чоловіки". А от варіант "these men" цілком можливий (не знаю, правда, чи він доданий).


CkSw7

Каже що не вірно і показує той самий варіант що я написав


z9rF6

Якщо вивчати російску-англійську то там замість сдова These використовується This. Чому так?


O6oF6

Чому "Men" а не "Man"


PavlechkoS

"Men" -множина, а "Man" - однина


BqyF5

Men(women) - чоловіки(жінки) man(woman)-чоловік(жінка)


lgd98

Хтось може мені сказати коли вживається слово These


ViraVira12

These переклад- ці


Victor116306

Не розумію чому This man drink water не правильно


gAer829734

А чому drink, a не drinks?


Nordry

Якби слово "men" було формою однини, тоді б було "drinks". А так - маємо те, що маємо: для "man" - "drinks", для "men" - "drink".


w4q05

Якщо звертання у реченні:" he, she, it" То до дієслова дадаємо "-s". А якщо:" we, they, I, you" То нічого не додаємо. I drink water. She drinks water. Diana(вона) drinks water. Aleks drinks water.


SofiaYefim

Drinks використовується при he , she


NomuNomu2

Бо там Thous a не The


3y4Q

Чому робот чи тає "a men", хоча пише "men"?


wellure

не men а man


PavlechkoS

"men" - мнодина, а "man" - однина


WMOa9

The women eat
These men drink water. Чому так я нерозумію ?


dendidon

Чому the вода


DeonisTavr

Чоловіки-man, повинно бути mans


Vinnfred

Може й повинно, та на жаль давні англійці вирішили інакше, а нам доведеться просто змиритись.

Деякі іменники є "неправильними" у плані утворення множини:

  • man -> men
  • woman -> women
  • child -> children
  • foot -> feet

Довший список тут: http://goo.gl/MBdCF0

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати