1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She listens."

"She listens."

Překlad:Ona poslouchá.

June 8, 2015

6 komentářů


RadekBu

Překlad může být i "Ona naslouchá".


MarekPalla1

proc tam neni uznavano ona slysi


Luke35CZ

Protože ona slyší je "she hears" zatímco "she listens" znamená ona poslouchá


Monika571924

V poslechu to zní spíš jako minulý čas.


TomasK.7

jednou to bere posloucha jednou slysi a druhou variantu vykazuje jako chybu


tatka_
Mod
Plus

Slyset a poslouchat jsou dve slova i v CJ a maji i jine vyznamy. Slyset je anglicky 'hear'.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.