"Je příliš unavený."

Překlad:He is too tired.

June 8, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


makovice

Nemohlo by být i He is very tired? On je velmi unavený?


KarelPavlk1

"He is tired too much" je špatně? V jiné větě "too much" bylo jako "příliš" přeloženo.


petr609904

Neslo by pouzit: he is so tired?


Pemysl22393

Take mi to nevzal so tired. Proč?


95733413

Proč ne...."tired too"? Jak funguje slovosled? Jednou tak, jednou tak?


Marcela817315

"too" na konci věty znamená "také", ale jinak kdekoliv ve větě znamená "příliš".


DirectionerAda

Proc ne "he 's WAY too tired" ?!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.