1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉu tiu avino vere disdonis l…

"Ĉu tiu avino vere disdonis la sablerojn?"

Translation:Did that grandmother really distribute the grains of sand?

June 8, 2015

10 Comments

Sorted by top post

flootzavut

This is such a weird sentence

June 8, 2015

Katagiriken

Mate you've learnt so many languages, crazy!

June 12, 2019

Benja_Zouras

Ĉu DuoLingo vere disdonis al ni tiun frazon?

December 5, 2016

carbsrule

Is this a Yiddish idiom or something? I don't get it

July 29, 2015

Davgwynne

It helps to concentrate the mind when you have apparently nonsensical sentences like this, especially when you first come across them as listening exercises.

March 19, 2018

AJWentworth

Mi supozas ke ŝi disdonis la sablerojn al la dancantaj malbelaj beboj.

February 6, 2018

queenmeanie

I don't get this..... who would want sand?

January 18, 2017

PurpleHuedMagPie

As strange as this sentence is,.. Somewhere at sometime in the grand history of this world, someone had truly asked this while they watched an older woman pass out sand...

December 8, 2017

maxkoryukov

Mi pensas ke tio estas la referenco al ŝerco pri maljunaj homoj, kiuj disŝutas sablon. Mi ne certas pri la famo de tiu ŝerco en aliaj kulturoj, sed en la rusa lingvo la frazo "li estas tiel maljuna, ke la sablo ŝutiĝas el li" estas ĉiutaga kaj larĝe fama.

Mi iom retumis kaj trovis la historion, starintan malantaŭe tiu ĉi frazo. En la dekoka jarcento viroj surhavis mallarĝajn pantalonojn, pro tio la silueto de genitajoj estis bone videbla. Kaj kelkaj homoj (precipe maljunaj) uzis malgrandajn saketojn kun sablo por aspektigi la interesan lokon de korpo pli grande. Sed kelkfoje la saketoj ŝiriĝis kaj la sablo elŝutiĝis sur la plankon, lasinte la sablan vojon post la eksposedanto. Pro tio oni diris tiun frazon.

#korektu

July 7, 2019

timur.kiyui

Is this supposed to be a saying or some kind of proverb?

October 7, 2018
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.