1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У тебе є хвилина?"

"У тебе є хвилина?"

Переклад:Do you have a minute?

June 8, 2015

3 коментарі


cool107

Чому не можна запитати: "Have you a minute?" ?


Fb8U1

У питальних і заперечних реченнях часів Present Simple i Past Simple додається допоміжне дієслово do (does) або did (минулий час). Основне дієслово при цьому береться у першій формі (як у словнку) і ставиться в питальному реченні після підмета.


Viacheslav65

Але це не стосується дієслова to have! Завжди було have you . А в американському варіанті do you have .

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.