1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is it necessary?"

"Is it necessary?"

Překlad:Je to nutné?

June 8, 2015

13 komentářů


Maty.boiiiii

proč mi to neuznalo: je to potřeba?

April 6, 2017

kacenka9

Pridala jsem.

April 6, 2017

Noviiska

Mohlo by být i "Je to důležité?" ?

June 8, 2015

ValaCZE

Nemohlo. Důležité se řekne important. A navíc slova důležitý a nutný nejsou synonymní. Důležité znamená, že daná věc má velký význam, nutné znamená, že je daná věc potřebná.

June 8, 2015

e_m_i_l_s

Je to nevyhnutne ?

September 24, 2015

Nemesis_NaR

Toto určitě ne, ale ani správný češtin "nevyhnutelné" není moc vhodný překlad, bo k tomu už existuje lepší anglický protiklad "inevitable"

September 24, 2015

jgstcd

Anglicke protejsky jsou dva, "inevitable" a "unavoidable". Uplne synonymy nejsou, ale myslim ze cestina ty vyznamy nerozlisuje.

September 24, 2015

LucinkaPalacinka

Nevyhnutné je slovenské slovo

May 1, 2017

Klara796191

Šlo by i ,,Je to nezbytné"?

July 12, 2016

kacenka9

Ano. Takovou variantu prijimame.

July 12, 2016

Romco2305

Je to nutné?

August 31, 2017

BUTIK11

A co takhle Je to třeba?

September 4, 2017

LetitiateT

Je to nevyhnutelné? Je nesprávně?

August 27, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.