Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Is it necessary?"

Překlad:Je to nutné?

před 3 roky

12 komentářů


MatjMusil

proč mi to neuznalo: je to potřeba?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Pridala jsem.

před 1 rokem

Noviiska

Mohlo by být i "Je to důležité?" ?

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Nemohlo. Důležité se řekne important. A navíc slova důležitý a nutný nejsou synonymní. Důležité znamená, že daná věc má velký význam, nutné znamená, že je daná věc potřebná.

před 3 roky

e_m_i_l_s

Je to nevyhnutne ?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Toto určitě ne, ale ani správný češtin "nevyhnutelné" není moc vhodný překlad, bo k tomu už existuje lepší anglický protiklad "inevitable"

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Anglicke protejsky jsou dva, "inevitable" a "unavoidable". Uplne synonymy nejsou, ale myslim ze cestina ty vyznamy nerozlisuje.

před 2 roky

LucinkaPalacinka

Nevyhnutné je slovenské slovo

před 1 rokem

Klara796191

Šlo by i ,,Je to nezbytné"?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Takovou variantu prijimame.

před 2 roky

Romco2305

Je to nutné?

před 11 měsíci

Roman426260

A co takhle Je to třeba?

před 11 měsíci