1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона - жінка, а я - дівчина."

"Вона - жінка, а я - дівчина."

Переклад:She is a woman, and I am a girl.

June 8, 2015

31 коментар


DarsVars

Я нерозумію я пишу правильно She is a women and I am a girl. А воно говорить що неправильно


deniko
Mod
Plus

Ви написали:

Вона жінки, а я - дівчинка.

Правильно: She is a woman and I am a girl.

Жінка = woman

Жінки = women


qgko799989

Чому тоді в мене неправиль,якщо написала так само як ви?


deniko
Mod
Plus

Ви не зберегли скріншот? Це допомогло би відповісти на ваше запитання.


AA0u10

Не розумію, чому не правильно, адже мій запис і ваш однакові.


Vlad1819

Смотрите ошибка в том что вы пишете she is a woman and l (тут вы написали вместо я (i / I) букву (l / L) у вас просто опечатка 


VictoriaBe53722

Так у мене є таке завжди і писати треба великою


-reFLEXER

Правильно "woman" .


9sTr6

Треба писати з комою


Olly_1052

Ні, не обов'язково. Розділові знаки програма не враховує.


SofiaBeniuk

Women - жінки Woman - жінка


ZFLo20

Різниця в крапці наприкінці


deniko
Mod
Plus

Це дуже малоймовірно. Скоріш за все, був якийсь одрук. Дуо ігнорує пунктуацію (крапки, коми, тире) і реєстр (великі-маленькі літери).


Mikhaailovna

Напишіть "She is a woman, and I am a girl." і все буде ок Різниця в слові woman, деякі люди написали "womEn" так це і помилка.


dKcN18

В мене була помилка She is a woman , and I am a girl


deniko
Mod
Plus

Цей варіант, що написано в коментарі правильний і він приймається. У таких випадках надійніше все-таки зробити скріншот, тому що варіант в коментарі ви написали заново вручну. Можливо, у вас був одрук у відповіді, і тому Дуо її не прийняв. У варіанті, що у вас в коментарі, одруків немає.


HCs214

Правильно написав,а відповідь ніби не правильна


deniko
Mod
Plus

Таке буває, оскільки всі варіанти речень, які Дуолінго приймає в якості правильних відповідей, додаються вручну, і жоден штучний інтелект не аналізує вашу відповідь, щоб сказати, чи вона правильна чи ні. Просто ваша відповідь звіряється зі списком того, що додано вручну в якості припустимих перекладів.

Якщо вашу правильну відповідь не було прийнято, це означає, що її немає в списку правильних відповідей. Скористайтеся кнопкою "повідомити" - ми будемо бачити її в базі, і зможемо додати до списку того, що приймається.

Або можна писати повну відповідь на форум. По вашому повідомленню неможливо, на жаль, визначити, якою саме була відповідь.

Іноді користувачі пишуть, що їхня відповідь на 100% збігається з тією, що вони бачать, але вона не приймається. Це можливо у трьох ситуаціях:

  1. У вас була вправа на аудіювання - написати те, що ви чуєте. Наприклад, голос говорить I have a cat. Ви пишете переклад: У мене є кіт. Дуо пише: Неправильно, відповідь: I have a cat, переклад: У мене є кіт. І може здатися, що Дуо заперечує вашу правильну відповідь, і відразу ж пише, що правильна відповідь така сама. Але проблема в тому, що тут треба було написати англійською.

  2. У вас був якийсь одрук, але ви його не помічаєте.

  3. Це дійсно якийсь глюк. Це може бути, але це найменш імовірна ситуація.

В таких випадках допоможе скріншот. Збережіть, викладіть на сайт на кшталт imgur.com, і залиште посилання на свої скріншоти або скріншот. Якщо це дійсно помилка Дуолінго, ми можемо звернутися з цим до програмістів. Або, можливо, ми разом знайдемо одрук.


lDok10

Вдруге показує прмилку,хоча я написала правильно!!!


deniko
Mod
Plus

Ви не зберегли скріншот? Він допоміг би зрозуміти, чи проблема у вашій відповіді, чи це якийсь глюк Дуо.


the387880

Неправильно лише через те що буква i маленька


deniko
Mod
Plus

Великі-маленькі літери не впливають на те, чи Дуо відповідь приймає, чи ні. Якщо відповідь не прийнято, то через щось інше


OksanaStak1

Чому неправильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.