"Find the cat!"

Переклад:Знайди цього кота!

June 9, 2015

21 коментар


wCQcpfJ9

Гарне речення!!!


Viktor290337

Шукати цього кота! - чому не правильно?


Sofia440383

Тому що знайди цього кота!


Marine_18

чому не "шукай кота" ..(


Fb8U1

Шукати - search. Знаходити і Шукати - не одне і те ж, так же, як Бачити і Дивитись, Чути і Слухати. Перші слова направлені на результат, а другі - на процес.


antoninapk87

Дякую за лаконічне пояснення. Мені трохи прикро, але мусила зазирнути на російсько-англійське дерево. Чому? Там до аналогічних уроків з дієсловами в теперішньому часі (Present Simple) багато стислої теорії та посилань. В інших випадках на нашому дереві більше кращих тлумачень. От тепер то з того то з цього дерева беру щось корисне. Мені, як новачку, такі пташині перельоти по деревах дуже корисні.


radislav270010

Добре пояснення


radislav270010

Яке дерево? Якась програма?


Fb8U1

Колега мала на увазі Дуолінго з російської на англійську, куди вона теж заходить, щоб порівняти.


Viktor290337

Дякую! Гарне роз'яснення!


roman505754

Написав "Знаходити цього кота" вибило помилку.


NickUnik

Чому не вірно 'шукайте цього кота'?


Fb8U1

Загляньте у словник, почитайте обговорення трохи нижче. Ви не шукали відповіді, а про це стільки сказано!


q8ZL7

Шукай і знайди одне і те саме


Oleksandra211638

Ні,бо шукати- це може бути робота безконечна.... А от знайти,робота яка є завершеною


NataliOsta2

Підкажіть будь ласка, яка різниця між "Знайди цього кота" і "Знайти цього кота" ?


Fb8U1

Знайди - наказова форма. Знайти - інфінітив. Трохи нижче почитайте пояснення Vinnfred.


cpgY14

Різниця у часі процесі та завершені дії


Serhii803263

Чому не "Знайди цю кицьку"?


x51j1

Завдання на майбутнє щодо кота


Oleksandra211638

А чому знайти цю кицю неправильно?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати