1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він ані лікар, ані юрист."

"Він ані лікар, ані юрист."

Переклад:He is neither a doctor nor a lawyer.

June 9, 2015

8 коментарів


Fb8U1

Лікар, юрист - іменники. Читаю, пишу - дієслова. Дієслово-зв'язка (is) потрібне перед іменником, але не перед дієсловом.


Viktor_Humeniuk

Чому в іншій вправі " я не пишу ані читаю " I neither write nor read, без am? А тут is є....


Vinnfred

is/am = є.

Він не є ані лікарем, ані юристом.

А там для чого "є"?


Alex378205

Така структура побудови речення. Дієслово "to be"


Krpflx03

А чому не nor а потім neither хтось пояснить?


deniko
Mod
Plus

Англійською просто так кажуть neither.....nor, саме в такому порядку. Я не думаю, що існує якась задовільна відповідь на питання "чому?", яка була б і етимологічно правильною, і при цьому якось корисною для тих, хто вивчає англійську


OJMQ14

я не бачу жодної помилки і своєму перекладі, так в чому ж справа, що тут є помилка. я її не бачу


deniko
Mod
Plus

Покажіть скріншот зі своєю відповіддю, будь ласка, і ми пошукаємо помилку разом

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.