Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він ані лікар, ані юрист."

Переклад:He is neither a doctor nor a lawyer.

3 роки тому

3 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Лікар, юрист - іменники. Читаю, пишу - дієслова. Дієслово-зв'язка (is) потрібне перед іменником, але не перед дієсловом.

10 місяців тому

Viktor_Humeniuk

Чому в іншій вправі " я не пишу ані читаю " I neither write nor read, без am? А тут is є....

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

is/am = є.

Він не є ані лікарем, ані юристом.

А там для чого "є"?

3 роки тому