1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The cat drinks its milk."

"The cat drinks its milk."

Μετάφραση:Η γάτα πίνει το γάλα της.

June 9, 2015

14 σχόλια


rucanvi

hi! you could say me what is the difference into γατα and γατακι please?


ssurprize

Γατάκι is the diminutive, used for small cats, like Gato -> Gatito in Spanish.


rucanvi

muchas gracias Ssurprize. En unos meses me voy a vivir a Grecia, una beca de tres añitos y empecé hace unos días desde cero. Voy un poco perdido, porque encima es estudiar ingles desde griego y no al revés. Así que te agradezco que me respondas, y que seas tan rápido! saludos!


Diana172675

No se cuando escribiste esto, pero para que lo sepas, puedes hacer los dos cursos a la vez. Griego desde ingles, e ingles desde griego.


Exoginosgpk

Actually, it's just the same cat, it's the big cat and the kitty is the smallest cat.


mama18883

Ναι εαν λεγαμε το ονομα της γατας ή το αν ηταν θυλικο ή αρσενικο θα μπορουσαμε να βαλουμε his και her. Πχ My cats name is Alexia. Her toy is a mouse.


c1h2r

γιατι να μην ειναι ' the cat drinks her milk'


TakisK

το her για τα θυλικά και το his για τα αρσενικά αναφέρονται μόνο σε ανθρώπους. Για όλα τα υπόλοιπα πράγματα (ακόμα και ζώα) χρησιμοποιούμε το ουδέτερο its


[απενεργοποιημένος χρήστης]

    Καλά λες


mfnF540959

    Αφου εχει το drinks που ειναι για πολλα τοτε πρεπει να γεινει γατες αφου εχει και το they.


jaye16

    ΌΧΙ, το drinks δεν είναι για πολλά. Ξέρω, βάζουμε το "s" στο τέλος για πληθυντικό π.χ. "one boy" "two boys", αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό.

    Δες εδώ https://forum.duolingo.com/comment/37756831

    Υπάρχουν δύο μέρη. Το δεύτερο είναι αυτό που πρέπει να διαβάσετε πολύ προσεκτικά.

    Εδώ το drinks σημαίνει "αυτός, αυτή, αυτό πίνει".

    "Η γάτα πίνει." "The cat drinks." είναι το σωστό.


mfnF540959

    Δηλαδη πρεπει να γεινει Οι γατες ποινουν το γαλα τους.


7Wmc10

    Το ιδιο ακριβως γραφω


jaye16

    Αυτή είναι η ΑΝΑΦΟΡΑ που βλέπουμε. "Η γατα πινει το γαλατης" Είναι ένα μικρό λάθος, αλλά το πρόγραμμα που βαθμολογεί τις ασκήσεις δεν το αναγνωρίζει ως σωστό..

    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.