1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він виграв багато змагань."

"Він виграв багато змагань."

Переклад:He won many competitions.

June 9, 2015

9 коментарів


roma_34

He has won many competitions Перфектний чому не підходить?


Ward_777

я також так кажу !


2Cc1

Можливо He had won many competitions


Ihor157440

He has won a lot of competitions. Why?


SerKintavr

Как разричит виграв від жінки ?


SergeySoro820121

А що на рахунок добавляння s до дієслова після he?


Ihor157440

дієслова відмінюються лише в теперішньому часі

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.