1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вони не писали про це убивст…

"Вони не писали про це убивство."

Переклад:They did not write about the murder.

June 9, 2015

6 коментарів


Yelyzaveta204556

чому не підходить They didn't write about this murder?


Gunnar36747

Поясніть, будь ласка, чому вважається неправильним варіант з "this murder"?


Aleksej417025

Пояснюю: тому що модератори не працюють, і не доповнюють варіанти правильних відповідей.


DdEh10

Так воно і є.


Xalava

Підскажіть будь ласка , чи можна використати такий варіант "They have not writed about the murder." ? Дякую.


Vinnfred

write - неправильне дієслово. write - wrote - written

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.