1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Їй подобається готувати для …

"Їй подобається готувати для своєї сім'ї."

Переклад:She likes cooking for her family.

June 9, 2015

5 коментарів


Xalava

Прошу додати відповідь " She likes cook for her family" Дякую.


Vinnfred

*likes to cook


UnicornBecon

"She likes to cooking for her family" - так правильно?


Fb8U1

Або ...likes cooking..., або ...likes to cook... Одне з двох.


LolaOvsian1

Ніколи не може бути likes to cook, тому що це герундій. В англійській мові є правило, що після певних слів і груп слів може бути дієслово тільки з закінченням -ing. Основні 4, які потрібно пам'ятати це like/love/hate/enjoy, після них завжди буде дієслово з закінченням -ing. Тому єдина правильна форма є "She likes cooking for her family " і ніяких cooks чи тим більше інфінітивна форма дієслова to cook

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.