Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Seçim yarın."

Çeviri:The election is tomorrow.

0
3 yıl önce

9 Yorum


misakichin

Elections are tomorrow diyemez miyiz

2
Cevap ver2 yıl önce

.Nuh

Birden çok seçim oluncadiyebiliriz

0
Cevap ver1 yıl önce

uarslan

hayret selection ı kabul etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

Emma-lee93

Election ve selection arasındaki fark şu; election oylayarak seçmedir, selection'da ise birinin bir şeyi seçmesidir sadece. Zaten politika/siyaset için dolayısıyla election kullanılır. Fiil halleri de elect ve select'dir.

10
Cevap ver3 yıl önce

uarslan

teşekkürler bilgilendirdiğiniz için :)

0
Cevap ver3 yıl önce

nevzetay

yazdığım hiç birşeyi kabul etmiyor,o yüzden seviye atlayamıyorum

0
Cevap ver11 ay önce

salihahin5

Choosing seçim demek isimleşmiş hali ne alaka kabul etmior

0
Cevap ver2 yıl önce

mervekelle1

Choice neden kabul edilmedi? Halbuki üzerine tıklandığında hem election hem choice vardı.

0
Cevap ver2 yıl önce

BulutYildiz

Başına the koymadım diye kabul etmedi. Yahu bu kadar önemli mi bu the kelimesi? Lütfen birisi açıklayabilir mi the kelimesi olmayınca anlam tamamen gidiyor mu?

0
Cevap ver10 ay önce