Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Já jsem menší než ty."

Překlad:I am smaller than you.

0
před 3 roky

7 komentářů


cyber-duracel
cyber-duracel

nemelo by tu byt "jen" shorter?

0
Odpovědětpřed 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Small znamená malý, zatímco short znamená krátký. A "jsem kratší než ty" se prostě neříká.

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Alespoň ve slušné společnosti.

4
Odpovědětpřed 3 roky

Nemesis_NaR

Já nevím, ale souhlasím s Homerem-Duracelem, že se "to be shorter than" normálně používá. I ngrams mi dává zapravdu. Je to sice dvakrát méně časté než "smaller than," ale měl by to být zcela regulérní výraz. Nebo ne?

0
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

Normalne se pouziva, ale to uz bereme. Homer ale chce abychom nejenom brali "shorter" ale take odstranili "smaller".

0
Odpovědětpřed 3 roky

cyber-duracel
cyber-duracel

takze je to offensive? Longman rika "3 not tall someone who is short is not as tall as most people OPP tall", doufam, ze se shodneme ze "tall" se pro vysku cloveka pouziva? Diky

0
Odpovědětpřed 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

tall se pouziva, short taky, ale neni to moc hezke. "Je to prcek"

1
Odpovědětpřed 3 roky