"Her students are very different."

Translation:Ŝiaj studentoj tre malsimilas.

June 10, 2015

6 Comments


Whoaholycow

we're omitting the 'estas' here?

June 10, 2015

johmue

Because "malsimilas" is the verb. You could also say "Ŝiaj studentoj estas tre malsimilaj."

June 10, 2015

Whoaholycow

Duh! I glazed right over the '-as'. Thank you. Mi bezonas pli kafon.

June 10, 2015

jxetkubo

Vi bezonas pli da kafo.

June 10, 2015

Whoaholycow

pona!

June 10, 2015

jbrock64

Mi bezonas tason da kafo antaŭ labori

January 24, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.