1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Her students are very differ…

"Her students are very different."

Translation:Ŝiaj studentoj tre malsimilas.

June 10, 2015

6 Comments


Whoaholycow

we're omitting the 'estas' here?


johmue

Because "malsimilas" is the verb. You could also say "Ŝiaj studentoj estas tre malsimilaj."


Whoaholycow

Duh! I glazed right over the '-as'. Thank you. Mi bezonas pli kafon.


jxetkubo

Vi bezonas pli da kafo.


jbrock64

Mi bezonas tason da kafo antaŭ labori

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.