"Ці коти"

Переклад:The cats

June 10, 2015

13 коментарів


Yura4497

"This" означає "ці"


Volodymyr_DR

This означає "цей" в однинні. Для множини потрібен These


MTBK8

Правильно буде "однині".


6Pi91

Чому коли я написала "These cats" вони сказали правильно "The cats"

АЛЕ І ТАК І ТАК ПРАВИЛЬНО!!!


Sasha319948

Взагалі правильно "these cats", артиклі українською не перекладаються


bilegadenys

This не підходить


olya601272

Тож який правильний переклад якщо не секрет


wlSw1

Спірний правильний варіант


YNpG11

А може бути This cats!!!???


Natalie641166

Ні, тому що "This" переводиться в однині як "Цей", тому правильно для множини використовувати "These"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.