Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці коти"

Переклад:The cats

3 роки тому

12 коментарів


Yura4497

"This" означає "ці"

3 роки тому

Volodymyr_DR

This означає "цей" в однинні. Для множини потрібен These

3 роки тому

Pavlo75986

These

2 роки тому

bilegadenys

This не підходить

3 роки тому

6Pi91

Чому коли я написала "These cats" вони сказали правильно "The cats"

АЛЕ І ТАК І ТАК ПРАВИЛЬНО!!!

1 рік тому

Sasha319948
Sasha319948

Взагалі правильно "these cats", артиклі українською не перекладаються

2 тижні тому

olya601272

Тож який правильний переклад якщо не секрет

2 роки тому

I_love_USA

These cats)

1 рік тому

angei1266

Так

3 роки тому

u3sj2

Ж

1 рік тому

RomanMalin4

Або The cats

1 рік тому

wlSw1

Спірний правильний варіант

6 місяців тому