"Ці коти"

Переклад:The cats

3 роки тому

22 коментарі


Yura4497

"This" означає "ці"

3 роки тому

Volodymyr_DR

This означає "цей" в однинні. Для множини потрібен These

3 роки тому

IEj42

XxccftggghBB NNMMKKNQA

5 місяців тому

IA0Q

Ж

2 роки тому

IA0Q

Ю

2 роки тому

Pavlo75986

These

2 роки тому

6Pi91

Чому коли я написала "These cats" вони сказали правильно "The cats"

АЛЕ І ТАК І ТАК ПРАВИЛЬНО!!!

1 рік тому

Sasha319948
Sasha319948

Взагалі правильно "these cats", артиклі українською не перекладаються

3 місяці тому

bilegadenys

This не підходить

3 роки тому

olya601272

Тож який правильний переклад якщо не секрет

2 роки тому

I_love_USA

These cats)

1 рік тому

angei1266

Так

3 роки тому

u3sj2

Ж

1 рік тому

RomanMalin4

Або The cats

1 рік тому

wlSw1

Спірний правильний варіант

9 місяців тому

aQca5

These are cats чому неправельно

1 місяць тому

Sasha319948
Sasha319948

Якщо використовується глагол to be (в цьому випадку are), то зміст речення має трохи інше забарвлення: Це - коти, тобто ви даєте визначення тому, на що вказуєте. Якщо ви бажаєте вказати на конкретний предмет(и), як коти, то правильно: these cats - ці коти.

1 місяць тому

IEj42

Ssdxccgxďdfddddcdvxc cc e

5 місяців тому

nuta77080

то як правильно??

2 роки тому

xwFI

The не знаю чому

2 роки тому

angei1266

Навірно

3 роки тому

nazgor

Неправильний переклад , повинно бути these що за fuck адміни?????

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.