"Sheisnotadoctoryet."

Μετάφραση:Αυτή δεν είναι γιατρός ακόμη.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


xaitini77

καλησπέρα , γιατί δεν μεταφράζεται το α (μια) στην πρόταση αυτή; ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ένας κανόνας για το αόριστο άρθρο στην αγγλική γλώσσα είναι ότι χρησιμοποιείται με το ρήμα to be (είναι) στον ενικό αριθμό όταν προσδιορίζει το υποκείμενο (I am, You are, He/She/It is), αλλά στα ελληνικά δεν χρειάζεται.
Παραδείγματα:
He is a boy. Αυτός είναι αγόρι.
She is not a doctor. Αυτή δεν είναι γιατρός.
You are a teacher. Εσύ είσαι δασκάλα.
It is not an apple. Αυτό δεν είναι μήλο. κ.ο.κ.

πριν από 3 χρόνια

xaitini77

ευχαριστώ πολύ

πριν από 3 χρόνια

Krelitsa

δεν γινεται και "αυτη ακομη δεν ειναι γιατρος"???

πριν από 1 χρόνο

tMqJb7R1

'έχω πρόβλημα με το μικρόφωνο. Ενώ το δικό μου δουλεύει σίγουρα δεν ανταποκρίνεται του site

πριν από 1 χρόνο

xaitini77

However, I have completely disabled the microphone on that English site = Εγώ πάντως έχω απενεργοποιήσει εντελώς το μικρόφωνο στο συγκεκριμένο site των αγγλικών

πριν από 1 χρόνο

charisidis1968

Δεν είναι ακόμη γιατρός αυτή. Και αυτό είναι σωστό

πριν από 1 μήνα

xaitini77

Yes, it is correct !Thank you very much

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.