"She is not a doctor yet."

Μετάφραση:Αυτή δεν είναι γιατρός ακόμη.

June 10, 2015

8 σχόλια


xaitini77

καλησπέρα , γιατί δεν μεταφράζεται το α (μια) στην πρόταση αυτή; ευχαριστώ

June 10, 2015

ssurprize

Ένας κανόνας για το αόριστο άρθρο στην αγγλική γλώσσα είναι ότι χρησιμοποιείται με το ρήμα to be (είναι) στον ενικό αριθμό όταν προσδιορίζει το υποκείμενο (I am, You are, He/She/It is), αλλά στα ελληνικά δεν χρειάζεται.
Παραδείγματα:
He is a boy. Αυτός είναι αγόρι.
She is not a doctor. Αυτή δεν είναι γιατρός.
You are a teacher. Εσύ είσαι δασκάλα.
It is not an apple. Αυτό δεν είναι μήλο. κ.ο.κ.

June 11, 2015

xaitini77

ευχαριστώ πολύ

June 11, 2015

Krelitsa

δεν γινεται και "αυτη ακομη δεν ειναι γιατρος"???

April 3, 2017

tMqJb7R1

'έχω πρόβλημα με το μικρόφωνο. Ενώ το δικό μου δουλεύει σίγουρα δεν ανταποκρίνεται του site

October 22, 2017

xaitini77

However, I have completely disabled the microphone on that English site = Εγώ πάντως έχω απενεργοποιήσει εντελώς το μικρόφωνο στο συγκεκριμένο site των αγγλικών

October 22, 2017

charisidis1968

Δεν είναι ακόμη γιατρός αυτή. Και αυτό είναι σωστό

October 13, 2018

xaitini77

Yes, it is correct !Thank you very much

October 13, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.