Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Heb je een verzekering nodig?"

Vertaling:Do you need insurance?

0
3 jaar gelden

4 opmerkingen


hendy3
hendy3

betekent assurance ook niet verzekering?

1
Reageer3 jaar gelden

jeroen0980
jeroen0980

assurance betekend zekerheid.

3
Reageer2 jaar gelden

jannemannetje

Bij mij is assurance ook verbeterd in insurance. Ik vraag mij ook af waarom.

1
Reageer2 jaar gelden

Legrelle.121

Ik had ook assurance en werd door duolingo verbeterd in Insurance. Opgezocht in woordenboek waarin assurance ook vertaald wordt als verzekering.

0
Reageer9 maanden geleden