"Heb je een verzekering nodig?"

Vertaling:Do you need insurance?

3 jaar gelden

4 opmerkingen


hendy3
hendy3

betekent assurance ook niet verzekering?

3 jaar gelden

jeroen0980
jeroen0980

assurance betekend zekerheid.

3 jaar gelden

Jan286

Bij mij is assurance ook verbeterd in insurance. Ik vraag mij ook af waarom.

3 jaar gelden

Legrelle.121

Ik had ook assurance en werd door duolingo verbeterd in Insurance. Opgezocht in woordenboek waarin assurance ook vertaald wordt als verzekering.

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.