Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The girl eats bread."

Μετάφραση:Το κορίτσι τρώει ψωμί.

0
πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


lexx_it
lexx_it

Could someone explain the rules of transliteration? I have entered "to koritsi troei psomi" and it has been accepted, but in the word psomi there was a spelling mistake. Some other sentences become failed due to this.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Thanks! I'll look into this. It will take some time because these rules can be changed only by duolingo stuff, and they are busy :)

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

stella123456689

Το κριτσι τρωει γενιαδα Ειιναι και αυτο σωστο

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ρωτάς ή πιστεύεις ότι και η φράση "Το κριτσι τρωει γενιαδα" είναι σωστή; Δεν είναι σαφές από το σχόλιό σου.

Δεν είναι, "Το κορίτσι τρώει γενειάδα" είναι η σωστή ορθογραφία, αλλά και πάλι bread=ψωμί ενώ beard= γενειάδα, μούσι κλπ.

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

FBPp
FBPp

Και εγώ αυτό λέω

0
Απάντησηπριν από 4 ημέρες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν μπορούμε να δούμε την απάντησή σου, οπότε δεν ξέρουμε αν όντως ήταν σωστή ή όχι. :/

0
Απάντησηπριν από 4 ημέρες