"The girl eats bread."

Μετάφραση:Το κορίτσι τρώει ψωμί.

June 11, 2015

6 σχόλια


lexx_it

Could someone explain the rules of transliteration? I have entered "to koritsi troei psomi" and it has been accepted, but in the word psomi there was a spelling mistake. Some other sentences become failed due to this.

June 11, 2015

ssurprize

Thanks! I'll look into this. It will take some time because these rules can be changed only by duolingo stuff, and they are busy :)

June 11, 2015

stella123456689

Το κριτσι τρωει γενιαδα Ειιναι και αυτο σωστο

May 24, 2016

D_..
Mod

    Ρωτάς ή πιστεύεις ότι και η φράση "Το κριτσι τρωει γενιαδα" είναι σωστή; Δεν είναι σαφές από το σχόλιό σου.

    Δεν είναι, "Το κορίτσι τρώει γενειάδα" είναι η σωστή ορθογραφία, αλλά και πάλι bread=ψωμί ενώ beard= γενειάδα, μούσι κλπ.

    May 24, 2016

FBPp

    Και εγώ αυτό λέω

    August 9, 2018

Dimitra956826

    Δεν μπορούμε να δούμε την απάντησή σου, οπότε δεν ξέρουμε αν όντως ήταν σωστή ή όχι. :/

    August 9, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.