"Thebooksareours."

Переклад:Ці книги наші.

3 роки тому

18 коментарів


DianaSar0

Чи може бути "Наші книги"?

2 роки тому

pf3u4

В аналогічному реченні з тарілками переклад "це наші тарілки" проходить, тут ні

7 місяців тому

mammoth4

Підскажіть, будь ласка, чому має бути are, а не is?

3 роки тому

Roman_Kurnytskyi

Тому що is вживається коли є he ,she, it (однині). А в даному прикладі є множина наші

2 роки тому

hwJH2

Are це множина, is це однина

1 рік тому

Anastasiia692812

Множина

3 місяці тому

proruslan

А хіба неозначений артикль ставиться перед іменником у множині? Бо в середині речення, наскільки я знаю, таке точно недопустимо.

1 рік тому

WJIk8

Ця книги наші-написала помилково не ці, а цч і не вірнл

7 місяців тому

AEkd12

Не можу правильно прочитати

1 місяць тому

Taras2186

чому не може бути - це наші книги - ? Дякую

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Це було б these are our books. У реченні "The books are ours." книги є підметом, ours є присудком, то ж слід так це і залишити. це наші книги - "це" підмет, "наші книги" присудрк

3 роки тому

Natalie361239

Чому не може бути "наші книги"?

3 роки тому

Vinnfred
Vinnfred

Тому що не слід робити з присудка означення

3 роки тому

wladislaw4

Дуолінго программа не оновлена оновіть її і вам буде можна писати різними варіантами,а ту яку ви закачали це (єрунда) можна так сказати.І не ставте наприклад -1 бал тому що людина не знає англійську це не люди поважайте себе!!!

2 роки тому

alex362989

Хуесосы

2 роки тому

whG31

Блять

3 роки тому

vika_vasyanovich

Ти порушуєш правила поведінки, висловлюй свої думки поза межами інтернету! Тут окрім тебе є ті люди, які намагаються вивчити мову! Дякую.

2 роки тому

LegoBuilde6

Так!:)

2 дні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.