"Rád dělám kávu."

Překlad:I like to make coffee.

June 11, 2015

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


123laskonka

Prečo je tam,, to''


ChovMart

Protože pokud máte za sebou dvě slovesa, tak mezi ně většinou musíte "to" dát. Výjimkou jsou modální slovesa (can, ... ) A několik dalších will, let, ..


Lada806051

Neni možné použít "do"? I like to do coffee.


filgi321

Nevadi ked v I like to make coffe neni člen "a" dakujem za odpoved


kacenka9

protoze kava je tekutina a ty, spolu s hmotami, se nedaji spocitat. Neni jedna kava, dve kavy, je jeden hrnek kavy, dva hrnky kavy. Pocitate tedy hrnky. A nepocitatelne veci nemaji neurcity clen.


majikka1

Nemělo by po like být gerundium? I like making coffee.


Stande4

Šlo by: I like to prepare coffee.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.