Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Toplam ağırlık nedir?"

Çeviri:What is the total weight?

3 yıl önce

5 Yorum


Mod.md

How much yakın anlamlıdır aynı değil.

1 yıl önce

Fememed

What is the sum weight doğru olur mu acaba? Sum ile Total aynı anlama gelirler mi acaba?

1 yıl önce

mine063301

What is the whole weight olur mu?

8 ay önce

RimeX.

How much kullanımı daha iyi olmazmı ?

3 yıl önce

Emma-lee93

How much kullanırsan da "Toplam ağırlık ne kadar?" demiş olursun. Fazla bir farkı yok, ikisi de doğru :)

3 yıl önce