1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "I am sure that I will find m…

"I am sure that I will find my keys somewhere."

Translation:Mi certas, ke mi ie trovos miajn ŝlosilojn.

June 11, 2015

4 Comments


TalyaSh

What would it mean if we used "ien" instead of "ie" here? Would that be meaningless?


Eldecee

La verbo "certi" estas netransitiva. Kio do estas la gramatika funkcio de la subfrazo "ke mi ..."? Mi emas skribi "Mi certe scias, ke ..." aŭ "Mi certas pri tio, ke ..."


vikungen

Mi certas pri tio, ke ... = Mi certas, ke ...


Steve83777

Should it be "trovus"? Or is it "trovos" because I am certain? And how about "Mi certas ie trovi miajn sxlosilojn"?

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.