1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "I am sure that I will find m…

"I am sure that I will find my keys somewhere."

Translation:Mi certas, ke mi ie trovos miajn ŝlosilojn.

June 11, 2015

3 Comments


Eldecee

La verbo "certi" estas netransitiva. Kio do estas la gramatika funkcio de la subfrazo "ke mi ..."? Mi emas skribi "Mi certe scias, ke ..." aŭ "Mi certas pri tio, ke ..."

June 11, 2015

vikungen

Mi certas pri tio, ke ... = Mi certas, ke ...

June 11, 2015

TalyaSh

What would it mean if we used "ien" instead of "ie" here? Would that be meaningless?

October 19, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.