1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми живемо на півдні."

"Ми живемо на півдні."

Переклад:We live in the south.

June 11, 2015

3 коментарі


Sultanidze

Чому in the south, а не on south. Аналогічно, чому at the gym, а не in the gym. Де можна якусь теорію почитати, бо тут лиш тести


Vinnfred

In/at: in чітко означає, що ви знаходитесь всередині якогось приміщення. Мова йде саме про ваше "географічне" положення. at - це більше про ваші справи. Якщо ви працюєте, наприклад, at the gym це може означати, що ви тренер, прибиральник або навіть паркувальник (ну крутий спортзал це :). In the gym - ваше робоче місце знаходиться всередині приміщення спортзалу.


pf3u4

А тренер чи прибиральник хіба не в приміщенні працюють?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.