1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей кіт п'є своє молоко."

"Цей кіт п'є своє молоко."

Переклад:The cat drinks its milk.

June 12, 2015

20 коментарів


Nastya_mom

чому its a не his?


Vinnfred

Бо тварини це it. Звідки ви знаєте що той кіт чоловічої статі? А якщо кішка? Якщо мова йде про вашого домашнього улюбленця, то тоді можна вжити he/she


SofiaTanchynets

Тому, що "its" правильно. Бо тварини це створіння середнього роду...


Your4ik81

А варіант "This cat drinks its milk" можливий?


YuliaBychk3

Интересно, откуда у кота своё молоко? Странное предложение.


iItK12

Это значит, что молоко налили именно этому коту, а не он влез в чужую миску


Dianoya

Ви дістали пачку молока, налили собі в чашку і налили коту в мисочку. У вас - ваше молоко, а у кота - його молоко. Ви ж не станете пити його молоко з мисочки? От що це значить, а не те, що ви подумали. :-)


YuriZoria

Українська версія звучить так, неначе кіт подоївся та п'є те, що надоїв. Слово "своє" зайве, ні?


Dianoya

Ні, я вище вже написав. Коли ви берете свій телефон, це ж не значить, що цей телефон спроектували і виробили особисто ви?


j5iP3

Its це у тварини є а his her you це людина має наприклад the cat drinks its milk тварини а the man drinks his milk цей чоловік п'є його молоко


Andriy921

this cat is drinking his milk це пише гугл


Vinnfred

Технічний прогрес зараз і справді на найвищому рівні, та все таки гугл ще не в стані проаналізувати попередні слова у реченні і навести повністю коректний переклад :)


Dianoya

У мене до вас питання: ви довіряєте переклад більше бездумному роботу, аніж людям, що вільно спілкуються англійською і склали цей курс? Якщо роботу, то кидайте Дуо і користуйтесь гугл-перекладачем - навіщо забивати голову? Тільки не дивуйтесь потім, що гугл перекладе щось ну не дуже зрозуміло...


apkL5

А чого без a


_Alena_Volochii_

Чому коли я написала "This cat" мені показало як помилку?¿


Ruslan58259

The cat drinks her milk - цей варіант є правильним?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.