1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей кіт п'є своє молоко."

"Цей кіт п'є своє молоко."

Переклад:The cat drinks its milk.

June 12, 2015

18 коментарів


Nastya_mom

чому its a не his?


Vinnfred

Бо тварини це it. Звідки ви знаєте що той кіт чоловічої статі? А якщо кішка? Якщо мова йде про вашого домашнього улюбленця, то тоді можна вжити he/she


VandaRoma

Усе правильно)


nkovalchuk1

"It" означає « Цей, це, ця...»


Your4ik81

А варіант "This cat drinks its milk" можливий?


YuliaBychk3

Интересно, откуда у кота своё молоко? Странное предложение.


Andriy921

this cat is drinking his milk це пише гугл


Vinnfred

Технічний прогрес зараз і справді на найвищому рівні, та все таки гугл ще не в стані проаналізувати попередні слова у реченні і навести повністю коректний переклад :)


SergiyMarc

"Помираючому коту допоможе ковток бензину!" - казав Бегемот.(Майстер і Маргарита )


YuriZoria

Українська версія звучить так, неначе кіт подоївся та п'є те, що надоїв. Слово "своє" зайве, ні?


Radek426404

Чому drinkS, а не drink? дякую))


WikiKot

Тому що cat - it. Себто третя форма однини. А з he\she\it дієслова в теперішньому неозначеному часі вживаються з приставкою "s". Теж саме і з do\does.


IamSociable

Дякую за відповідь.


RoksiKolom

Цей кіт п'є своє молоко. Моя відповідь " The cat drinks its milk" чому в мене показує що я не правильно написала????????


Artem_Furmanov

У мене помилка через апостроф, чому? This cat drinks it`s milk.


Willow-Twig

it's це скорочена форма від it is, а присвійний займенник its пишеться без апострофа


Xmjl5

Чому слово кіт читається як сіет ?????

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.