1. Forum
  2. >
  3. Topic: Turkish
  4. >
  5. "Evrende yalnız mısın?"

"Evrende yalnız mısın?"

Translation:Are you alone in the universe?

June 12, 2015

9 Comments


Ehsan_Mehmed

Nein, çünkü paralel'in evrenide yaşıyorum


jawadizjawad

Obviously not. I'm also there.


DonaldLeBeau

This is an unusually existential set of exercises.


bacio_

Dünya (earth) derken 'on', ama burada evren(cosmos) derken neden 'in' geliyor?

"We live on earth" // "Are you alone in the cosmos"


Sikeryali

7 friends and three languages, still alone?


DavidSwarl

Hayır, seninleyim yani!


Liam955908

Evrenin yerinde alem de kabul edilir mi?


Mustafa753411

Olabilir aslında. Alemde yalnız değiliz denebilir. Alem Arapça'dan alınma. Hayvanlar alemi, canlılar alemi gibi kullanılabilir. Evren karşılığı Kainat var. O daha uygun olur. Ama alem de kullanılıyor.

Learn Turkish in just 5 minutes a day. For free.