Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Evrende yalnız mısın?"

Translation:Are you alone in the universe?

3 years ago

5 Comments


Ehsan_Mehmed
Ehsan_Mehmed

Nein, çünkü paralel'in evrenide yaşıyorum

1 year ago

jawadizjawad
jawadizjawad

Obviously not. I'm also there.

7 months ago

bacio_
bacio_

Dünya (earth) derken 'on', ama burada evren(cosmos) derken neden 'in' geliyor?

"We live on earth" // "Are you alone in the cosmos"

1 year ago

Liam955908

Evrenin yerinde alem de kabul edilir mi?

2 months ago

Mustafa753411

Olabilir aslında. Alemde yalnız değiliz denebilir. Alem Arapça'dan alınma. Hayvanlar alemi, canlılar alemi gibi kullanılabilir. Evren karşılığı Kainat var. O daha uygun olur. Ama alem de kullanılıyor.

2 months ago