"Ĉu Sofia estas ofta nomo?"

Translation:Is Sofia a common name?

June 12, 2015

27 Comments


noureddin95

Jes, kaj ankaŭ Adamo. :D

June 12, 2015

FredCapp

Sed neniam Ludoviko.

June 16, 2015

noureddin95

Ŝajnas, ke vi estas italon, ĉu ne? :D

Mi volis diri, ke tiu kurso uzas la nomojn Sofian kaj Adamon tro. :)

June 16, 2015

FredCapp

Mi komprenis, nur estis provo por etendi la ŝercon.

Krompreneble, ĝi fuŝis.

Ho, kaj ne estas italano, mi estas usonano.

June 16, 2015

noureddin95

Ĝi ne fuŝis. Mi ne komprenis nur ĉar mi ne konas Ludovikon. Kompreneble, aliulo komprenos ĝin. :)

Ĉiaokaze, Estas nenia problemo. :)

Mi pensis, ke vi estas italo, ĉar mi eksciis, ke Ludoviko estas itala nomo. Padonu min. :)

June 16, 2015

KubisFowler

(Noto: oni dirus La kurso uzas la nomojn Sofia kaj Adamo, sed ne La kurso uzas la nomojn Sofian kaj Adamon, cxar nur nomojn estas la akuzativo tie.)

November 17, 2016

RDelisciou

kaj Duo?

November 23, 2015

noureddin95

Jes, ĝi estas iom ofta eĉ en aliaj kursoj. :D

November 24, 2015

JoeJScott

Nay, it be a moniker of the highest nobility.

June 17, 2015

RoboticBowtie

time to forever get 'ofte' and 'ofta' mixed up

March 19, 2016

salivanto

"Ofte" is an adverb. "Ofta" is an adjective. You can tell from the endings.

Ofte - often, commonly, frequently. Ofta - common, frequent.

March 20, 2016

TheRealFlenuan

Ĉu oni uzas citilojn por tio, kiel: Ĉu "Sofia" estas ofta nomo?

July 3, 2015

FredCapp

Oni povas. Laŭ mi estas plej klarema.

July 3, 2015

BGXCB

After much searching through several dictionaries, ofta seems to refer to frequent, not common. And yes, frequent and common are different.

November 21, 2016

Revilo_N

Sofia kaj Adamo estas la nomoj de du el tri gefiloj de L. Zamenhof. Ambaŭ mortigis de Nazioj.

April 18, 2017

xigoi

En Duolingo, jes.

June 3, 2016

Sophia2329

mi ne scias

June 21, 2017

Ungewitig_Wiht

"Sophia" estas tre ofta nomo, sed ne "Sofia" mi pensas.

November 29, 2015

lyubomirv

Sofia is a common name in the Spanish-speaking nations.

March 13, 2016

Salomee_e

I think it is a reginal thing, in europe many words with ph got changed to f, in german you sometimes see still both used but f is more up to date.

February 5, 2016

AnnikaQED

En Persuasion per Jane Austen, Admiralo Croft opinias, ke estus pli facile, se la tutaj virinoj nomigxus "Sophie", same sian edzinon.

December 26, 2017

The_Musician

Jes.

May 9, 2016

GraceHertzler

Getting more so these days!

August 15, 2016

fleeny

and Loren is a common surname too !!

August 26, 2016

Kaduin

Sofia estas tre ofta nomo por virino en Usono.

September 8, 2016

AdamScott794079

Ofta nomo por ofta knabino

May 31, 2017

Mae927297

Sofia kaj similaj nomoj estas la plej oftaj nomoj por knabinoj en la mondo

April 2, 2019
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.