1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Ĉu Sofia estas ofta nomo?"

"Ĉu Sofia estas ofta nomo?"

Translation:Is Sofia a common name?

June 12, 2015

31 Comments


noureddin95

Jes, kaj ankaŭ Adamo. :D


FredCapp

Sed neniam Ludoviko.


noureddin95

Ŝajnas, ke vi estas italon, ĉu ne? :D

Mi volis diri, ke tiu kurso uzas la nomojn Sofian kaj Adamon tro. :)


KubisFowler

(Noto: oni dirus La kurso uzas la nomojn Sofia kaj Adamo, sed ne La kurso uzas la nomojn Sofian kaj Adamon, cxar nur nomojn estas la akuzativo tie.)


FredCapp

Mi komprenis, nur estis provo por etendi la ŝercon.

Krompreneble, ĝi fuŝis.

Ho, kaj ne estas italano, mi estas usonano.


noureddin95

Ĝi ne fuŝis. Mi ne komprenis nur ĉar mi ne konas Ludovikon. Kompreneble, aliulo komprenos ĝin. :)

Ĉiaokaze, Estas nenia problemo. :)

Mi pensis, ke vi estas italo, ĉar mi eksciis, ke Ludoviko estas itala nomo. Padonu min. :)


noureddin95

Jes, ĝi estas iom ofta eĉ en aliaj kursoj. :D


RoboticBowtie

time to forever get 'ofte' and 'ofta' mixed up


salivanto

"Ofte" is an adverb. "Ofta" is an adjective. You can tell from the endings.

Ofte - often, commonly, frequently. Ofta - common, frequent.


Amiesama

To bad for me that "ofta" in Swedish is an adverb.


FredCapp

Samas en la Norvega


JoeJScott

Nay, it be a moniker of the highest nobility.


TheRealFlenuan

Ĉu oni uzas citilojn por tio, kiel: Ĉu "Sofia" estas ofta nomo?


FredCapp

Oni povas. Laŭ mi estas plej klarema.


Revilo_N

Sofia kaj Adamo estas la nomoj de du el tri gefiloj de L. Zamenhof. Ambaŭ mortigis de Nazioj.


BGXCB

After much searching through several dictionaries, ofta seems to refer to frequent, not common. And yes, frequent and common are different.


xigoi

En Duolingo, jes.


Kaduin

Sofia estas tre ofta nomo por virino en Usono.


AdamScott794079

Ofta nomo por ofta knabino


Mae927297

Sofia kaj similaj nomoj estas la plej oftaj nomoj por knabinoj en la mondo


CharlesDanielChr

Why is "Cxu "Sofia" estas ofta nomo?" wrong?


salivanto

I have no idea. Were you perhaps supposed to translate to English?


CharlesDanielChr

Oh! Expletives! I did it again!


CharlesDanielChr

What is this abbreviation's meaning?


FredCapp

En la angla estas "Been there, done that" estis tien, faris tiun

Jes, vi povas ĝustigi min.


salivanto

I had to google it. It came right up. I was calling out to my son asking if he knew when the answer popped up.

I literally just plugged Fred's message into Google.


CharlesDanielChr

Weird, I didn't get anything that looked reasonable when I tried a definition search on the internet.

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.