"I ask only once."

Překlad:Ptám se jen jednou.

June 12, 2015

13 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

themanggo

Proč nemůže být "zeptám se pouze jednou"

June 12, 2015

kacenka9

Protoze 'zeptam se' je budou ci cas.

June 12, 2015

MarieNovot2

"Zeptám se" je budoucí, ale i přítomný čas slovesa "zeptat se". Pletete si to se slovesem "ptát se", které má v přítomnosti "ptám se" a v budoucnosti "budu se ptát" ;)

September 19, 2015

jp0wr3Dp

Ptám se jen jednou by žádný Čech nikdy neřekl, česky správně je Zeptám se jen jednou

November 21, 2017

Honza_U

Řekl bych ale, že dokonavé sloveso "zeptat se" má v češtině pouze budoucí a minulý čas, nikoli přítomný. Nebo zkuste utvořit větu v přítomném čase se slovesem zeptat se.

January 14, 2019

themanggo

To je fakt

June 14, 2015

Baros192

Ptám se jen jedenkrát je spatně. Proč?

September 23, 2017

kmacek1

Česky jednoznačně zeptám se jen jednou!!!

June 6, 2018

MartinRbo

Žádám jen jednou?

June 29, 2015

Nemesis_NaR

Určitě. Takže nezapomenout na tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

June 29, 2015

jp0wr3Dp

Ptát se na cestu = ask the way, žádat o zapalovač = ask for the light. Žádám jen jen jednou by bylo I ask for (it) only once

November 21, 2017

Gellik2002

Ptam se jen jenou??? Proc mi to nevzalo??

January 6, 2017

kacenka9

nevim. Ptam se jen jednou. je hlavni preklad. Vase otazka zde ma preklep - "jenou". Na dotazy, proc neco nebylo prijato, kdyz mate pocit, ze jste to mel spravne potrebujeme screenshot, abychom se mohli podivat.

January 6, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.