1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "A coffee without sugar, plea…

"A coffee without sugar, please."

Μετάφραση:Έναν καφέ χωρίς ζάχαρη, παρακαλώ.

June 12, 2015

12 σχόλια


rucanvi

please, could you say me why in this phrase we have to ''put'' έναν with the letter '' v'' in the end?


ssurprize

It's in the accusative because it's the implied object in the sentence. I ask for "a coffee without sugar", so I am the subject and the coffee is the object.


Diana172675

This is actually super helpful, there is another exercise in accusative but without a verb and i didnt understand it either, so this is much appreciated!


lbra4

ελεος για ενα "ν" λαθος προταση ουτε στο σχολειο δεν μας ακυρωναν ετσι¨:-)


TomParts

εναν καφε χωρις ζαχαρη,σε παρακαλω (το ιδιο δεν ειναι?)


ssurprize

Συμφωνώ και το πρόσθεσα τώρα! Ευχαριστούμε πολύ!


thalipotter

Καφέ χωρίς ζάχαρη σωστό δεν είναι


Coccobill3

Δεν υπάρχει "ένα καφέ" αφαιρέστε το παρακαλώ . Είναι ο καφές, αρσενικό, όχι το καφέ. Μη μάθουμε αγγλικά και ξεχάσουμε την ελληνική. Ευχαριστώ


Dimitra956826

To "ένα καφέ" έχει αφαιρεθεί. Ίσως είχε προστεθεί κατά λάθος (αν κάποιος είχε στο μυαλό του τον κανόνα του τελικού ν) ή από απροσεξία. Εκτιμούμε τέτοιου είδους παρατηρήσεις που μας βοηθούν να διορθώνουμε τέτοια μικρά λάθη, παρ' όλα αυτά, θα τις εκτιμούσαμε ακόμη περισσότερο αν τις κάνατε και με λίγο πιο ευγενικό τρόπο, στο μέλλον.

Ευχαριστούμε για το σχόλιο.


bill749640

a coffee μεταφράζεται ''ένα καφέ'' και είναι σωστό, δημοτική.....το σύστημα απαιτεί ως μετάφραση '' έναν καφέ'' , διαφορετικά το βγάζει λάθος.


TQMk19

Ήταν σωστό γιατί δεν το δέχεται


RenaMarmat

γιατι λοιπον αφαιρεί καρδούλα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.