Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"A coffee without sugar, please."

Μετάφραση:Έναν καφέ χωρίς ζάχαρη, παρακαλώ.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


rucanvi
rucanvi

please, could you say me why in this phrase we have to ''put'' έναν with the letter '' v'' in the end?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

It's in the accusative because it's the implied object in the sentence. I ask for "a coffee without sugar", so I am the subject and the coffee is the object.

πριν από 3 χρόνια

TomParts

εναν καφε χωρις ζαχαρη,σε παρακαλω (το ιδιο δεν ειναι?)

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Συμφωνώ και το πρόσθεσα τώρα! Ευχαριστούμε πολύ!

πριν από 2 χρόνια

Thalassinos2007

Καφέ χωρίς ζάχαρη σωστό δεν είναι

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Συνήθως χρειάζεται το άρθρο στην αρχή της πρότασης, σε τέτοιες περιπτώσεις, ειδικά όταν δεν προηγείται ρήμα ή κάτι τέτοιο :-S

πριν από 7 μήνες