1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "A man has ten fingers."

"A man has ten fingers."

Traducere:Un om are zece degete.

June 12, 2015

8 comentarii


gbgbvhgggb

It was better to say "A human has ten fingers.

April 9, 2016

414--94

Substantivul "man" este un termen generic, ceea ce inseamna ca atunci cand nu este insotit de articolul nehotarat 'a' acesta ( substantivul "man") desemneaza (face referire) omenirea. Exemplu: This could be considered man's greatest achievement ( Asta ar putea fi considerata cea mai mare realizare a omului/ oamenilor/omenirii)

Asta inseamna ca ai dreptate si ca ar fi fost corect "A human has ten fingers", dar poate ei au vrut punand accent pe un singur individ. Engleza este o limba foarte tehnica si stiintifica si din aceasta cauza unele propozitii nu le putem percepe inca.

September 17, 2016

Costin514464

Iti place sa te joci cu cuvintele... De unde ai scos expresia " Engleza este o limba foarte tehnica și științifică" ? Ce ai vrut sa spui? A fi tehnica o limba, cel putin in intelesul meu presupune sa aiba reguli si norme tehnice foarte clare ceea ce aceasta limba nu are. Iar cat priveste caracterul stiintific...?!...poate ne explici tu sa putem intelege si noi.

February 5, 2019

Pavel_Manoli

Poate oamenii au 20 de degete ???

January 26, 2017

MarioRo7

Bine că noi nu avem zece degete și doar el :)))

April 23, 2018

Silkyria

De ce nu accepta si varianta cu cifre, adica 10?

June 12, 2015

Danny4ever

Din păcate peste tot nu se acceptă Ar ușura enorm scrierea

August 3, 2015

IbinceanuA

Ar usura scrierea de acord dar pentru varianta de engleza e mai bine cu litere.

November 23, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.