Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun elinde bir gül var."

Çeviri:She has a rose in her hand.

3 yıl önce

7 Yorum


emredeniz07
emredeniz07

Burada on kullanilmasi gerekmez mi

3 yıl önce

Emma-lee93

Elinin üstünde değil, elinin içinde olarak düşünün :)

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Teşekkür ederim anladım...

3 yıl önce

weirdact

has got ile kullanimi neden dogru degil ?

3 yıl önce

Emma-lee93

O da doğru

3 yıl önce

mars666

His hand has a rose çok mu yanlış acaba?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Anlıyoruz ama yanlış.

2 yıl önce