"What disease does he have?"

Překlad:Jakou nemoc má?

před 3 roky

10 komentářů


Perchta.p
Perchta.p

Je nějaký rozdíl mezi disease a illness?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ja nevim, jestli je to oficialni rozliseni, ale pro mne je illness neco, z ceho se snadno vyhrabete. Chripka, angina, nachlazeni. Rekla bych, ze je to podobne, jako kdyz reknete, ze nekdo 'ma nemoc'. Disease uz je vaznejsi, nebo dlouhodobejsi. Asi jako onemocneni. Nicmene jsem si to vygooglila a clanek pravil, ze

Disease je neco, co ma organ. Illness je neco, co ma clovek.

Takze jsem se mozna i trefila. Onemocneni jater by byla disease, Chripka Ilness. Ale z clanku take vyplynulo, ze i odbornici ta slova ne vzdy takto rozlisuji a pidli to, jak to koho napadne.

před 3 roky

Perchta.p
Perchta.p

Dík!

před 3 roky

LennyHomolkova

Nebylo by možné nahradit "jakou" slovem "kterou"?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Kterou (a tomu odpovídající překlad "which") značí výběr z určitého omezeného počtu/výběru a sem se tudíž nehodí.

před 2 roky

petrtaurus

jsem začátečník a nerozumím tomuto slovosledu. Proč není "disease" až za "have"? Tedy v jakých případech u otázek se pomocná slovesa takto posouvají? Děkuji.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jak tvořit otázky v angličtině je hezky shrnuto zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

před 2 roky

Perchta.p
Perchta.p

Díky!

před 1 rokem

dorbanik
dorbanik

jakou nemocí trpí? (vím že to není doslovný překlad, ale "jakou nemoc má?" mi nezní moc česky)

před 1 rokem

M.A.T.A.F.A.K

Jakou má diagnózu? Nemůže být uznáno?

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.