"The promotion"

Çeviri:Terfi

3 yıl önce

7 Yorum


smart.ghost

Tanıtım yazdım yanlış dedi

(rapor etim)

3 yıl önce

denizpolo

tanıtım anlamı da çıkıyor

3 yıl önce

semi6
semi6

yükselme de doğrudur

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet rapor edin.

3 yıl önce

ahmet566193

iş olarak terfi anlamı promation at work

1 yıl önce

EmreCankur

tanıtım cevabının da doğru kabul edilmesi gerekir

10 ay önce

lkay926036

Terfi, tanıtım değil.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.