Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"În tinerețea mea"

Traducere:In my youth

acum 3 ani

2 comentarii


luca_rica_123

De ce nu trebuie articolul hotarat the inaintea cuvantului youth ?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • În română, înainte de un adjectiv posesiv se folosește mereu forma articulată hotărât a substantivului: ”tinerețea mea” (niciodată ”tinerețe mea”).
  • În engleză, după un adjectiv posesiv se folosește mereu forma nearticulată a substantivului: ”my youth” (niciodată ”my the youth” sau ”the my youth”).
acum 3 ani