1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "His words are special."

"His words are special."

Çeviri:Onun kelimeleri özeldir.

June 13, 2015

20 Yorum


ilknr1

special ve private arasındaki anlam farkını tekrar soracağım, inşallah bu sefer bir cevap veren olur. Teşekkürler.


Emma-lee93
  • Special anlam olarak manevi bir ifade taşır, örneğin "Sen benim için özelsin" demek için "You are special for me".

  • Private ise örneğin "özel okul" demek için "private school". Ya da "özel/gizli toplantı" için "private meeting" diyebilirsin.


ilknr1

Teşekkürler.


Bulent-Ilgaz

"kelime" nin öztürkçede anlamı sözcüktür. Bu kursa katkıda bulunanlar bunu bilmeli. Ya da Türkçe'yi iyi çalışmalı!


yiit119128

abi sana 17 lingotum vardı hepsini sana bağışladım beni takip edersin di mi


yiit119128

beni takip etmezsen sana verdiğim 17 lingot haram olsun AMİN


BilgeUzunkaya

Bunu tam ters bir sekilde yani ingilizce olan kismi turkce olarak bir daha sormasi sacma


BurcuBasakTavsan

ONUN KELİMELERİ ÖZELDİR YAZDIM BÖYLE BÜYÜK HARFLERLE YANLIŞ DEDİ


yiit119128

8ötmgyuı8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888u k

KYVHlöhubşşşşşşşşşşşşş


yiit119128

şaka şaka ben göndrdiğim şeyler niye cevap yazıyom ki bak hala yazıyom

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.