"Tio estas kanto fare de mia amiko."

Translation:That is a song by my friend.

3 years ago

9 Comments


Eldecee

Hmm! Io en la Esperanta frazo gramatike ne plaĉas al mi. Adverbo... kiu difinas... nu, kion precize?

3 years ago

dema90
dema90

the more grammatically correct version would be "tio estas kanto farita de mia amiko" or even "tio estas kanto kiu estas farita de mia amiko", I guess.

3 years ago

CengalLut
CengalLut

Yeah, those are better. The original sentence reeks of Englishism to me.

3 years ago

seveer
seveer

How?

3 years ago

kanguruo
kanguruo

kiu estas farita de

3 years ago

dema90
dema90

of course! many thanks, I edited it.

3 years ago

jcreed
jcreed

Kio pri tio estas malplaĉa? Mi kredis ke "fare de" estas tute kutima rimedo por montri la aganton de iu ago, aŭ la kreinton de iu afero: http://www.reta-vortaro.de/revo/art/far.html#far.0ede

3 years ago

poltomin
poltomin

La ekzemploj ĉe ReVo temas pri agoj (uzo, traduko, reguligo...). Mi pli facile komprenas la uzon de "fare de" kiam temas pri ago, ol kiam temas pri objekto (do la kanto estas farita de mia amiko, sed oni povas paroli pri komponado fare de li).

Cetere, oni povus uzi la (neoficialan) prepozicion "far". Tio eble estas pli akceptebla, ĉar temas pri prepozicio, ne pri adverbo. (Sed jes, ĝi ne estas oficiala.)

2 years ago

MNchino
MNchino

How do you say "Mixtape" in esperanto?

2 years ago
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.