1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Tio estas kanto fare de mia …

"Tio estas kanto fare de mia amiko."

Translation:That is a song by my friend.

June 13, 2015

9 Comments


Eldecee

Hmm! Io en la Esperanta frazo gramatike ne plaĉas al mi. Adverbo... kiu difinas... nu, kion precize?


dema90

the more grammatically correct version would be "tio estas kanto farita de mia amiko" or even "tio estas kanto kiu estas farita de mia amiko", I guess.


CengalLut

Yeah, those are better. The original sentence reeks of Englishism to me.


kanguruo

kiu estas farita de


dema90

of course! many thanks, I edited it.


jcreed

Kio pri tio estas malplaĉa? Mi kredis ke "fare de" estas tute kutima rimedo por montri la aganton de iu ago, aŭ la kreinton de iu afero: http://www.reta-vortaro.de/revo/art/far.html#far.0ede


poltomin

La ekzemploj ĉe ReVo temas pri agoj (uzo, traduko, reguligo...). Mi pli facile komprenas la uzon de "fare de" kiam temas pri ago, ol kiam temas pri objekto (do la kanto estas farita de mia amiko, sed oni povas paroli pri komponado fare de li).

Cetere, oni povus uzi la (neoficialan) prepozicion "far". Tio eble estas pli akceptebla, ĉar temas pri prepozicio, ne pri adverbo. (Sed jes, ĝi ne estas oficiala.)


MNchino

How do you say "Mixtape" in esperanto?

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.