Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"The accident happened late at night."

Tłumaczenie:Wypadek zdarzył się późno w nocy.

3 lata temu

6 komentarzy


PiotrCzupu

Czemu "Wypadek miał miejsce późną nocą" jest błędną odpowiedzią?

3 lata temu

dupamuzyna

The accident took place at late night.

2 lata temu

straznik_sowy

No, nie jest to tłumaczenie dokładne, ale ja też je użyłem, ponieważ bardziej mi pasowało; wydarzyć się i mieć miejsce to w końcu synonimy w języku polskim.

11 miesięcy temu

Szymon859693

absolutnie po polsku mówimy "wypadek miał miejsce" - "wypadek zdarzył się" brzmi kompletnie jak nie w kontekscie wypadku

2 lata temu

Maticzek

Wypadek zdarzył się ostatniej nocy też nie uznaje

1 rok temu

szerkow

ponieważ chcąc powiedzieć "wypadek zdarzył się ostatniej nocy" musi to brzmieć "the accident happened last night" :)

1 rok temu