1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She is always studying."

"She is always studying."

Traducere:Ea studiază întotdeauna.

June 14, 2015

7 comentarii


Lucian_Pa

She always studies. / She is studying.


PatriciaPi597229

Ea întotdeauna învață e și asta corectă


PatriciaPi597229

Sau ea mereu învață


Andreea379

Nu inteleg de ce se foloseste un adverb specific timpului present simple in contextul in care verbul este la present continuous :/


D3XT3RY0NuT

O greșeală foarte gravă!


AdiOno

Nu este un adverb specific timpului prezent, poate fi folosit și la timpul trecut și la viitor : ea a studiat întotdeauna sau ea va studia întotdeauna. Diferența dintre present simple și present continuous este următoarea : La prezentul simplu acțiunea se petrece în momentul de față pe când la present continuous acțiunea este începută în trecut și nu e încă terminată!


Edward-Sebastian

Prezentul Simplu, exprimă stări de fapt generale, adevăruri universal valabile sau acţiuni care au loc în fiecare zi. (in cazul de fata, ea studiaza des, deci prezentul simplu era potrivit)

Prezentul Continuu, exprimă stări de fapt temporare şi particulare sau o acţiune care are loc în acest moment. (ea studiaza intotdeauna, nu inseamna ca studiaza 24 din 24, ci studiaza in mod repetat)

With Present Simple Tense we often use time expressions such as always, often, sometimes, usually, seldom, on Saturdays, rarely, never, every day, etc.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.