"Hehashorses."

Переклад:Він має коней.

3 роки тому

16 коментарів


nanni1908

Чому не підходить " він має коні" ?

2 роки тому

basmur
basmur

Бо відмінювати треба: він має коней.

1 рік тому

omf43

Іменники, що означають назви істот, у знахідн.відмінку мають таке ж закінчення, як і в родовому. Іменники, що означають назви неістот, мають у знахідн. відм. форму називного. Наприклад: маю (кого?) дітей, коней, собак, друзів. Але маю (що?) книги, газети, телефони, сорочки.

2 місяці тому

YurijGal

Якщо говорити про 5, 10 чи будь яку іншу кількість то коней. А як що про невизначені кількість то коні!!!!

1 місяць тому

delf_09

він має коні така відповідь не підходить?

3 роки тому

basmur
basmur

Відмінювати треба: він має коней. Чому коні в називному відмінкові?

1 рік тому

VitalinkaI

в цьому випадку вживається horses бо horseeне звучить

3 роки тому

NeoReyChan

Чому не підходить він має конів

2 роки тому

Nordry
Nordry

Він має (кого? що?) - знахідний відмінок - коней :)

1 рік тому

Volodymyr507891

Тут знахідний відмінок, а не родовий. Читайте класиків

6 місяців тому

HelgakingH

Чому не підходить у нього є коні

4 місяці тому

angei1266

Ні того що то так має бути

3 роки тому

quxU1

He has horses

2 роки тому

ro005

в мене нема звуку

1 рік тому

Alex316095

Включити звук

1 рік тому

6gT21

Він має коні!

6 місяців тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.