1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He has horses."

"He has horses."

Переклад:Він має коней.

June 14, 2015

21 коментар


nanni1908

Чому не підходить " він має коні" ?


basmur

Бо відмінювати треба: він має коней.


omf43

Іменники, що означають назви істот, у знахідн.відмінку мають таке ж закінчення, як і в родовому. Іменники, що означають назви неістот, мають у знахідн. відм. форму називного. Наприклад: маю (кого?) дітей, коней, собак, друзів. Але маю (що?) книги, газети, телефони, сорочки.


YurijGal

Якщо говорити про 5, 10 чи будь яку іншу кількість то коней. А як що про невизначені кількість то коні!!!!


HelgakingH

Чому не підходить у нього є коні


delf_09

він має коні така відповідь не підходить?


basmur

Відмінювати треба: він має коней. Чому коні в називному відмінкові?


quxU1

He has horses


NeoReyChan

Чому не підходить він має конів


Kaminari_Shiro

Він має (кого? що?) - знахідний відмінок - коней :)


Volodymyr507891

Тут знахідний відмінок, а не родовий. Читайте класиків


VitalinkaI

в цьому випадку вживається horses бо horseeне звучить


6gT21

Він має коні!


Ad3S4

Чому варіант "У нього є коні" не вважається правильним?


angei1266

Ні того що то так має бути


ro005

в мене нема звуку


Alex316095

Включити звук


qdno6

То ми українську вчтмо чи англійську?


LevBurban

Англійську


HlTQ10

"в нього є коні"


Olena982968

Опечатку зарахували як помилку

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.