1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці дівчата їдять рис."

"Ці дівчата їдять рис."

Переклад:The girls eat rice.

June 14, 2015

20 коментарів


Mr.Trident

Як зрозуміти коли потрібно писати "The girls eat rice" а коли "These girls eat rice" і в чому полягає різниця між цими варіантами??


MaxymBabak

These множина а The артыкль або це/цей/ця.


samoteydima

Чому 'This girls eat rice' приймає як невірну відповідь?


Vinnfred

This - однина (цей/ця/це)
These - множина (ці)


JOHN348226

Чому коли жінка їсть сендвіч артикль а ставиться перед словом сендвіч, а коли дівчата їдять рис, то артикль а неставиться???


Kaminari_Okami

"Рис" поняття незлічуване, перед ним не може стояти неозначений артикль - він вживається тільки зі злічуваними іменниками в однині.


Iraleptsio

Коли треба писати eats, а коли eat


_vika_moon_light

Коли в реченні вживається теперішній простий час. Коли особами є he/she/it ,до дієслова додається закінчення -s/-es (залежить від дієслова). Коли є I/they/you/we ,тоді дієслово не змінюється. Приклад: 1) They eat rice. 2) He eats rice.


CL1G9

Я відповіла правильно. Ці - this


Vinnfred

This — однина, а дівчат багато, тому these/the


ZVV20

Я написала The girls... і видповідь не зарахували !чому?


1cAO14

Коли вживати are??? Чому the woman are eating bread Ці жінки їдять хліб А The girls eat rice Чому там вживається а там ні


IPA_tiy

Поясніть будь ласка мені чому ці це "The" а не "These"


Kaminari_Okami

У даному курсі для кращого розуміння новачками артиклів прийнято перекладати артикль "the" як "цей/ця/ці" (це цілком логічно з погляду на те, що історично він утворився, як похідне від вказівного займенника "that" (див. найпопулярнійший серед англомовних словник Мерріам-Вебстер). Враховуючи, що речення у Дуо подаються без контексту, то "the" і "this/these" вважаються в курсі взаємозамінними, оскільки всі вказують на цілком визначений об'єкт, про який відомо обом співрозмовникам. Але є невеличка складність - не всі можливі правильні варіанти додані до бази Дуо.


Hipirace

В мене не приймає відповідь"The girls eat rise"? Вже кілька разів спробувала.


Vinnfred

Рис — rice, а не rise


Nataly2012

"The" ніколи "НЕ ПЕРЕКЛАДАЄТЬСЯ"


Vinnfred

В цьому курсі перекладається :) Люди ж мають якось артиклі вивчити. А як вчити те, чого нема?


Mr.Trident

Воно не перекладається але вказує на конкретну(их) особу як я зрозумів

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.