1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці дівчата їдять рис."

"Ці дівчата їдять рис."

Переклад:The girls eat rice.

June 14, 2015

16 коментарів


Mr.Trident

Як зрозуміти коли потрібно писати "The girls eat rice" а коли "These girls eat rice" і в чому полягає різниця між цими варіантами??


samoteydima

Чому 'This girls eat rice' приймає як невірну відповідь?


Vinnfred

This - однина (цей/ця/це)
These - множина (ці)


_____httpb531235

Як так? Стоїть речення "ці дівчата", та відповідь "these girls" не приймає бо наче вірна відповідь "the girls"


tHVd4

Поясніть будь ласка мені чому ці це "The" а не "These"


Nordry

У даному курсі для кращого розуміння новачками артиклів прийнято перекладати артикль "the" як "цей/ця/ці" (це цілком логічно з погляду на те, що історично він утворився, як похідне від вказівного займенника "that" (див. найпопулярнійший серед англомовних словник Мерріам-Вебстер). Враховуючи, що речення у Дуо подаються без контексту, то "the" і "this/these" вважаються в курсі взаємозамінними, оскільки всі вказують на цілком визначений об'єкт, про який відомо обом співрозмовникам. Але є невеличка складність - не всі можливі правильні варіанти додані до бази Дуо.


JOHN348226

Чому коли жінка їсть сендвіч артикль а ставиться перед словом сендвіч, а коли дівчата їдять рис, то артикль а неставиться???


Nordry

"Рис" поняття незлічуване, перед ним не може стояти неозначений артикль - він вживається тільки зі злічуваними іменниками в однині.


8ZfT5

Я написала так як треба, а пише що не правильно. Вирішіть цю проблему


jmy48

Моя відповідь збігається із зразком


ViraMozil

Чому мені підкреслили rice коли я написала правильно


Hipirace

В мене не приймає відповідь"The girls eat rise"? Вже кілька разів спробувала.


Iraleptsio

Коли треба писати eats, а коли eat

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати