"I pay for the museums."

Fordítás:Fizetem a múzeumokat.

June 14, 2015

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


CRUZ863

"Fizetek a múzeumoknak" szerintem ezt is el kéne fogadnia...


ZoltnNovk7

Ezt szerintem is felvehetnék a jó megoldások közé!


velias9

Ha minden igaz, a "to pay for" azt jelenti, hogy "fizetni valamiért". Így a "Fizetek a múzeumokért." a jó megoldás, ami ugyan fura, de nekem elfogadta.


KrauszMrta

Most volt az első alkalom, hogy a férfi hangú felolvasásnál, még a lassú módot meghallgatva, sem volt tisztán kihallható a "museums" szó, többesszámát jelentő "s"- mássalhangzója! Egyébként nagyon kellemes, jó, érzékletes az angol diktálása! De ennél a leckénél javítani kéne!


KrauszMrta

Bravó, kedves "zöldalma11"! Nekem ebben a leckében egész más gondjaim voltak, de itt a fórumon elképedve olvastam, azt a sok "zöldséget", ahogy a diáktársaim próbálták értelmezni a fordítandó mondatot. Önnek is, rögtön, sikerült rátalálnia arra a szituációra, amikor ez a kijelentés elhangozhat. Gratula!


miklos44

Cruz863-nak teljesen igaza van. A "Fizetem a múzeumokat" szerintem azt jelenti, hogy pl. sponzor vagyok. Persze szövegkörnyezet nélkül nehéz fordítani.


miklos44

Sajnos KrauszMrt-nak igaza van. Jó lenne, ha a DUO változtatna végre. Van érthetőbben "beszélő gép is, mert néha jobban lehetérteni.


Katalin5246

nem a múzeumoknak?.. FOR! ?


JanosGrenc

miért van az,hogy a fórumon meghallgatva érthető a pay kiejtése, míg a feladatnál kivehetetlen számomra. "hejj"-nek hallatszik.


JanosGrenc

mi az oka annak,hogy most teljesen "szakszerűen,érthetően hallottam a "pay" szót (férfi hang), míg az előző női hang érthetetlenül mondta ki a szót. Így csak az időmet pazarolják és a tanulási kedvemet erodálják. sajnálom.


Mnika586232

A fizetek a múzeumokért is jó válasz

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.