"Můj otec nám nikdy neuvařil."

Překlad:My father has never cooked for us.

před 3 roky

11 komentářů


MilanShiva
MilanShiva

Teď se dívám, že poslední možnost překladu "My father has never cooked from us." je celkem sadistická :D

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

To bylo cviceni typu "Vyberte vsechny spravne moznosti"? Vetsinou jsou ty nespravne moznosti totalne mimo, ale obcas duo vymysli perlicku.

před 3 roky

MilanShiva
MilanShiva

Jj :D

před 3 roky

Vegelaine

nemůže být i "my father never cooked for us" (za předpokladu, že už nežije)?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Může a bereme.

před 1 rokem

Haluz1

Prosím vás. A varianta: My father...... to us. Není správně? Já myslel že "to us" se dá take poutiz .

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Cook to us není správně. Překlady českého nepřímého předmětu (např. "nám" a podobných třetích pádů) se zdaleka nedělají pro všechna slovesa stejně. Některá (např. give, buy, offer, bring, read, tell) lze použít naholo bez předložky (I brought her a flower.) Některá (např. give, offer, read, explain, suggest, recommend, bring, tell, say) lze použít s předložkou "to" (I am explaining it to you). Některá (např. buy, cook, prepare, make, bring) lze použít s předložkou "for". Mnoho sloves lze použít několika způsoby, někdy s významovým posunem, někdy s omezením slovního druhu a délky předmětů. Vyčerpávající odpověď tady není možná. Nejpřirozenější způsob vstřebání této problematiky je asi četba anglické literatury.

před 1 rokem

Haluz1

Děkuji

před 1 rokem

bodo.genov
bodo.genov

Proč je my dad has never cooked for us špatně

před 1 rokem

eva913096

Veta me uplne nezmatla ale vyskovnost us by mela byt spis [as] ne?

před 6 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.