1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He reads for hours."

"He reads for hours."

Překlad:On si hodiny čte.

June 14, 2015

21 komentářů


Hela456590

Tak jsem se z komentářů dozvěděla, že FOR v souvislosti s časem - znamená PRŮBĚH, po jakou dobu se to děje. To je ZÁSADNÍ INFORMACE. Stejně jako mnoho dalších věcí, kde jsem chybovala zbytečně


Eulagrey

Mohlo by tam být (?) : ,,Hodiny si čte.'' - ve smyslu - ,,Čte si několik hodin.'' ,,Čte po hodiny.'' to se mi zdá dost krkolomné.


Filomena.Prvni

Toto by měl býti hlavní překlad věty.


VitoRuzicka

Nemělo by tam být neco jako : On čte po hodinách?


Nemesis_NaR

Ne, "for" u času znamená průběh, po jakou dobu. "I can hold breath for four minutes = Dokážu zadržet dech na čtyři minuty." nebo "I walk for 2 hours every day = Každý den dvě hodiny chodím."


Punkgiver

Čte po hodiny...?


JanHenke3

Mně to už podruhé neuznalo "On hodiny čte" a nutí mi chybně znovu pouze zvratnou formu se "si". Prosím tedy o doplnění. Děkuji.


ZbynekVrazel

On si hodině čte?... To je nesmysl stejně jako by si "počítá ale" místo četl


davidbartos2580

to je teda pekná hlúposť


PaulGarnel

Proč je špatně překlad "Čte po hodiny?"


marek280465

Pokud for znamená průběh, proč není uznáno čte si už hodiny. Děkuji


Tonda623910

čte hodiny, proč špatně


FeitaJin

Mně to "Hodiny čte" uznalo.


josef67535

On si cte po hodiny mi nebylo uznano. For hours = po hodiny ???


kacenka9

A co by to cesky znamenalo?


KamilaKrat1

To zní jako google překladač


hobr20

Nechápu proč tam to "for" je? Spíš by tam být nemělo.


JANASTAKOV10

On čte si hodiny. Nebylo uznáno.


JANASTAKOV10

Stejně je to divná věta


LenickaQ

Proč ne "Čte si už hodiny."?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.